ایرانیان جهان
پیشنهاد محمود عباس به سازمان ملل درباره بحران کرونا
چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 1:53:06 PM
ایرانیان جهان - پیشنهاد محمود عباس به سازمان ملل درباره بحران کرونا
ایسنا / رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به دبیرکل سازمان ملل پیشنهاد کرد که یک کمیته هماهنگ بین‌المللی متشکل از متخصصان برای بررسی بحران ویروس "کووید19" و پیامدهای آن تشکیل شود.
به نقل از خبرگزاری وفا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره گسترش کروناویروس در جهان اظهار کرد: پیامدهای انسانی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی بحران کرونا بسیار قابل توجه خواهد بود و بحران دیگری را نیز در پی خواهد داشت و با بحران بهداشتی همراه خواهد شد و این بحران دشوارتر و خطرناک تر از آن چیزی است که درحال حاضر جهان با آن دسته‌وپنجه نرم می‌کند.
وی تأکید کرد: آغاز تلاش‌های بین‌المللی و تشکیل کمیته‌ای برای بررسی سازوکار تقسیم بار مقابله با ابعاد بهداشتی و اقتصادی کرونا مسأله‌ای بسیار مهم برای آینده بشریت و دور نگه داشتن جوامع از خطرات و پیامدهای آتی آن است.
در همین حال، ابراهیم ملحم، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام کرد که یک فلسطینی که از آمریکا به رام الله برگشته است به کرونا مبتلا شده و تعداد مبتلایان به کرونا در فلسطین به 60 تن افزایش یافته است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/136730/پیشنهاد-محمود-عباس-به-سازمان-ملل-درباره-بحران-کرونا
بستن   چاپ