ایرانیان جهان
تل‌آویو: بدترین مرحله کرونا هنوز پیش روی ما است
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 12:08:51
ایرانیان جهان - تل‌آویو: بدترین مرحله کرونا هنوز پیش روی ما است
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6191432
١٠
٠
فارس / مقام‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی درباره وخیم شدن اوضاع بیماری ویروس کرونا در فلسطین اشغالی در آینده نزدیک هشدار دادند.
علی‌رغم تدابیر سختگیرانه و قرنطینه عمومی که در فلسطین اشغالی برقرار شده، ویروس «کووید19» با سرعت بیشتری در حال پخش شدن در این منطقه است.
«نفتالی بنت» وزیر جنگ و «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌های جداگانه هشدار دادند که بدترین وضعیت ویروس کرونا در فلسطین اشغالی هنوز رخ نداده و پیش روی آنها قرار دارد.
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، کوخاوی طی نامه‌ای به فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، گفت شیوع این بیماری در فلسطین اشغالی می‌تواند برای ماه‌ها ادامه داشته باشد و حتی ممکن است نیاز شود که ارتش برای مقابله با آن وارد عمل شود.
بر این اساس، در این نامه آمده است: «مرحله خطرناکی پیش روی ما قرار دارد. وضعیت سلامت بیماران، اقتصاد و جامعه ما بدتر خواهد شد».
به نوشته جروزالم‌پست، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با هشدار درباره احتمال تداوم حضور ویروس کرونا در فلسطین اشغالی برای ماه‌ها، افزود: «ارتش هم احتمالا چاره‌ای جز افزایش ابعاد مداخله خود برای مقابله با آن را نخواهد داشت».
کوخاوی همچنین مدعی شد که احتمال دارد در بحبوحه شیوع این ویروس، حملاتی به رژیم صهیونیستی انجام گردد و ارتش آنها نیز مجبور به اجرای عملیات گسترده شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد که احتمال افزایش تصاعدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی وجود دارد.
بنت با اشاره به نیاز رژیم صهیونیستی به تعداد بسیار زیادی دستگاه تنفس مصنوعی جهت کمک‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، افزود: «احتمالا زمانی که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما رو به مرگ بروند، دیگر هیچ دستگاه تنفسی موجود نخواهد بود».
پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود در صورت تصمیم کابینه این رژیم برای اعمال قرنطینه اجباری و وضعیت منع آمدوشد در فلسطین اشغالی، آماده است به نیروهای امنیتی و پلیس در این زمینه کمک کند.
از سوی دیگر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) گزارش داد که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به حدود 2500 نفر افزایش پیدا کرده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/136930/تل‌آویو--بدترین-مرحله-کرونا-هنوز-پیش-روی-ما-است
بستن   چاپ