ایرانیان جهان
قرنطینه سراسری ایتالیا تا عید پاک تمدید شد
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 13:40:55
ایرانیان جهان - قرنطینه سراسری ایتالیا تا عید پاک تمدید شد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6206610
٧٠٥
٠
تسنیم / دولت ایتالیا از تمدید قرنطینه ملی در این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تا عید پاک در آوریل خبر داده است.
به گزارش رویترز، در حالی که تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا کاهش پیدا کرده و قرنطینه ملی اعلام شده در این کشور روز جمعه به پایان می رسد، دولت ایتالیا روز دوشنبه رسما اعلام کرده است که قرنطینه سراسری تا فصل عید پاک در ماه آوریل تمدید خواهد شد.
بر اساس این گزارش روبرتو اسپرانزا وزیر بهداشت ایتالیا پس از نشست کمیته تخصصی مقابله با ویروس کرونا در دولت، گفت: ارزیابی شرایط نشان می دهد که همه تدابیر محدودکننده برای مهار ویروس کرونا باید حداقل تا عید پاک تمدید شود. دولت فعلا در این مسیر حرکت می کند.
یکشنبه عید پاک 12 آوریل (24 فروردین) امسال خواهد بود. ایتالیا پیش از این نیز محدودیت های گسترده ای را در واتیکان مقر اصلی پاپ اعمال کرده است. شهروندان ایتالیایی 3 هفته است که در قرنطینه سراسری قرار دارند و اکثر فروشگاه ها و رستوران ها و کافه ها تعطیل شده است.
تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از 21 فوریه تاکنون به بیش از 11591 نفر رسیده است. ایتالیا بیشترین آسیب را از نظر تلفات انسانی این ویروس در بین کشورهای جهان متحمل شده است. بیش از یک سوم تلفات ناشی از ویروس کرونا در جهان مربوط به ایتالیا است.
تلفات ویروس کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته 812 نفر افزایش یافته است. با این حال تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در ایتالیا به 4050 نفر رسیده است که پایین ترین رقم در دو هفته اخیر به شمار می رود. تعداد کل مبتلایان به این ویروس در ایتالیا از مرز 101 هزار نفر گذشته است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/137752/قرنطینه-سراسری-ایتالیا-تا-عید-پاک-تمدید-شد
بستن   چاپ