ایرانیان جهان
شرکت‌های کانادایی از بسته حمایتی دولت استقبال نکردند
دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 - 10:51:46
ایرانیان جهان - شرکت‌های کانادایی از بسته حمایتی دولت استقبال نکردند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6368758
٦٢٥
٣
ایرنا / وزیر کار و اشتغال کانادا روز دوشنبه گفت: به علت روند پیچیده درخواست، شرکت‌های کانادایی برخلاف انتظار از بسته حمایتی دولت برای مشاغل آسیب دیده از کرونا استقبال نکرده‌اند.
به گزارش رویترز، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در 30 مارس (11 فروردین) از برنامه کمکی دستمزد یارانه دولتی برای کمک به مشاغلی که به علت شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند،رونمایی کرد.
به رغم اعلام بسته 73 میلیارد دلاری دولت کانادا برای کمک به مشاغل آسیب دیده کرونا، داده‌های رسمی نشان می‌دهد که تا کنون تنها 3.4 میلیارد دلار از این بودجه میان افراد توزیع شده است.
کارلا کوالترو وزیر کار و اشتغال کانادا در همین مورد به شبکه سی تی وی گفت: روند توزیع آهسته‌تر از انتظار بوده است.
وی افزود: من فکر می‌کنم که مشاغل باید وقت و تلاش زیادی را در نحوه ارائه درخواست خود در این برنامه قرار دهند زیرا ما باید به لیست دقیق حقوق و دستمزد افزاد دسترسی پیدا کنیم.
کوالترو تاکید کرد: مقامات به دنبال راه‌های ساده‌سازی روند تهیه داده‌ها هستند.
نخست وزیر کانادا روز جمعه گفت که پرداخت یارانه دولتی تا پایان ماه آگوست (9 شهریور) به مدت 12 هفته دیگر تمدید خواهد شد و پیشنهاد داد که آستانه ضرر درآمد ممکن است به زیر 30 درصد کاهش یابد تا شرکت‌های بیشتری برای ارائه درخواست دریافت یارانه تشویق شوند.
در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از چهار میلیون و 700 هزار نفر گذشت که از این تعداد بیش از 313 هزار نفر جان باخته‌اند.
به دنبال شیوع بیماری کووید 19 در کانادا نیز تا کنون با بیش از 76 هزار و 944 نفر مبتلا به این ویروس و بالغ بر پنج هزار و 781 نفر جان خود را از دست داده و 38 هزار و 463 نفر بهبود یافته‌اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/154081/شرکت‌های-کانادایی-از-بسته-حمایتی-دولت-استقبال-نکردند
بستن   چاپ