ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم خبرداد: صدور 42 گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی در سال 1398
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 - 15:51:17
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: با تلاش همکاران اداره بازرسی کار، 42 گواهینامه صلاحیت ایمنی برای شرکتهای پیمانکاری استان قم در سال 98 صادر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم : مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: اداره بازرسی کار این اداره کل در راستای اجرایی کردن آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری در سال گذشته 102 درخواست از شرکتهای متقاضی را بررسی که طی فرآیند انجام شده 42 شرکت صلاحیت ایمنی خود را دریافت کردند.
وی با اشاره به متولی بودن اداره بازرسی کار در تایید صلاحیتها افزود: بازرسان کار ضمن دریافت درخواستها و بررسی آنها، از این شرکتها بازدید کرده و پس از سنجش ایمنی گواهینامه صلاحیت ایمنی برای شرکتهای پیمانکاری استان قم را صادر کردند.
لازم به ذکر است: آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری مصوب سال 88 تمامی شرکتهای طرف قرارداد با دستگاههای دولتی را ملزم به دریافت این گواهینامه نموده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/154628/مدیرکل-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-استان-قم-خبرداد--صدور-42-گواهینامه-تایید-صلاحیت-ایمنی-در-سال-1398
بستن   چاپ