ایرانیان جهان
طراحی سایت فروشگاهی با رایان
شنبه 3 خرداد 1399 - 15:23:34
ایرانیان جهان - شرکت رایان با علم و آگاهی کامل نسبت به اهمیت طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند و کاربرپسند و منوهای خلاقانه در کسب رضایت و اعتماد مشتری و همچنین افزایش بازدید ازطریق نتایج سرچ جست‌وجوی گوگل، به کمک کادر متخصص و حرفه‌ای خود، بهترین خدمات را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد.

طراحی سایت فروشگاهی نیازمند خلاقیت، هنر و مهارت است. طراحی فروشگاه آنلاین هم می‌تواند میزان فروش شما را بیشتر یا کمتر کند. از موقعی که این رویه تحقق پیدا کرد، طراحی سبد فروشگاهی کاربرپسند مسئله­‌ای بسیار مهم شده است. با افزایش سایت­‌های تجاری اجتماعی و موبایلی، هویت برند شما باید ازطریق کانال­‌های مختلف دردسترس خریداران آنلاین قرار گیرد. برای توسعه­‌ی فروشگاه آنلاین، نیاز به توسعه‌دهنده­‌ی با تجربه و متمرکز برای طراحی سایت فروشگاهی که در رده­ی خود بهترین باشد، خواهید داشت. شرکت رایان با تیمی متشکل از بهترین متخصصان، بهترین خدمات طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می­‌کند. در ادامه 10 مورد از مزایای طراحی سایت فروشگاهی را بررسی می‌­کنیم. 1. راحتی و سادگی برای خیلی از مردم دنیا، خرید و فروش اینترنتی بهترین شیوه‌­ی خرید محسوب می‌شود؛ چرا که از خرید آنلاین خود لذت می‌­برند و محبوبیت این شیوه‌­ی خرید به‌خاطر سادگی و راحتی انجام آن است. شما با طراحی سایت فروشگاهی به مشتریان اجازه می‌­دهید تا محصولات یا خدمات مدنظر خود را از داخل خانه و در هر ساعتی از روز یا شب سفارش دهند. 2. با مشاهده شدن در موتور جست‌وجو، مشتریان جدیدی جذب کنید همه‌­ی ما می‌­دانیم که ادامه پیدا کردن خرده‌فروشی­‌های حضوری با برندسازی و ارتباط برقرار کردن اداره شده و ادامه پیدا م‌ی­کند. با این حال خرده‌فروشی آنلاین هم با میزان ترافیک ورودی به داخل سایت ازطریق موتورهای جست‌وجو اداره می‌شود. مشتریان خیلی تمایل و عادت ندارند که روی لینک نتایجی در موتور جست‌وجو کلیک کنند و وارد فروشگاه اینترنتی شوند که اصلا تابه‌حال در مورد آن نشنیده­‌اند. 3. افزایش اعتماد مشتری وب سایتی که خیلی زیبا و خلاقانه طراحی شده باشد قطعا سبب شکل گیری اعتماد در مشتریان شما می‌شود. مشتریان به خوبی می­‌دانند که اگر قصد داشته باشید که توجه خوبی به وب‌سایت خود داشته باشید و اقدامات متناسبی نیز انجام دهید، باید به شیوه‌­ای مشابه با مشتریان خود رفتار کنید.

ایرانیان جهان

9. صرفه‌جویی در هزینه­‌های عملیاتی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی قطعا می‌تواند در پول و هزینه‌­ی شما صرفه‌جویی کند اما چطور؟ با سیستم مدیریتی مبتنی بر وب، می­‌توانید فعالیت‌­های مدیریت موجودی را به‌صورت خودکار انجام دهد و هزینه­‌های مرتبط با آن را کاهش دهید. ضمنا، هزینه‌­های بالاسری یا سربارِ راه اندازی فروشگاه اینترنتی مشابه با فروشگاه‌­های فیزیکی نیست. سود بیشتری که از دسترسی به مشتریان بیشتر عاید شما خواهد شد، هزینه­‌های راه اندازی اولیه را جبران خواهد کرد. 10. ارائه ­ی اطلاعات گسترده یکی از بهترین مزایای راه‌اندازی تجارت الکترونیکی برای مشتریان این است که می‌توانند اطلاعات بسیار بیشتری دریافت کنند که در فروشگاه فیزیکی چنین امکانی نیست. همه‌­ی ما می­‌دانیم که مجهز کردن کارکنان برای پاسخگویی به مشتریانی که به‌دنبال اطلاعات در مورد رده­‌های مختلف محصولات هستند کار بسیار دشواری است. اما برعکس، وب سایت‌های فروشگاهی الکترونیکی بدون هیچ مشکلی هرگونه اطلاعات اضافه‌­تر و مورد نیاز مشتریان را دراختیار آن‌ها قرار می‌­دهد. شرکت رایان با سال‌ها تجربه و فعالیت درخشان در زمینه­‌ی طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، قیمت طراحی سایت کاملا رقابتی و مقرون‌به‌صرفه را به مشتریان ارائه دهد و همچنین توانسته از هر لحاظ رضایت بالای مشتریان را کسب کند و با بهره‌گیری از کادری متخصص و مجرب آماده رفع هرگونه مشکل و ارائه­‌ی هرگونه خدمات است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/155358/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-رایان
بستن   چاپ