ایرانیان جهان
سرپرست ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 3 استان منصوب شدند
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 16:45:51
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - در راستای تحقق جوان گرایی، سرپرست ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اصفهان از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در احکامی جداگانه «محمدرضا آمیان» به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی، «حسین فتحی» سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی و «کامران کلانی مهابادی» به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شدند.
در متن حکم شریعتمداری، راهبری سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژه سیاست های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کارو تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط به عنوان نقش ممتاز ادارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرده شده است.
در احکام بر حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت های تعاونی با اولویت تعاونی های دانش بنیان از طریق همکاری با مراجع استانی و فراهم سازی امکان مشارکت جامعه هدف، تاکید شده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/155975/سرپرست-ادارات-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-3-استان-منصوب-شدند
بستن   چاپ