ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل عنوان کرد: ارتباطی ارزان، فوری و فراگیر رویکرد روابط عمومی های نسل نوین است
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 13:32:55
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای ارتباطی ارزان، فوری و فراگیرا با مخاطبان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل، اولین جلسه شورای هماهنگی روابط دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل با دستورکار استفاده از ظرفیت دستگاه زیرمجموعه در شبکه های اجتماعی برگزار شد.
قاسم رحیمی در این جلسه در تعریف رویکرد اصلی روابط عمومی ها گفت: روابط عمومى، تلاش آگاهانه و قانونى به منظور تفاهم و استقرار اعتماد و شناخت متقابل با مخاطبین، براساس واقعیت ها و ارتباط مستمر است.
وی با اشاره به شکل گیری روابط عمومی های نسل جدید افزود: پیشرفت و توسعه روزافزون فناوری های نوین ارتباطی، شکل گیری فضای مجازی و انفجار اطلاعات در شبکه های اجتماعی عملا روابط عمومی ها را با مخاطب جدیدی به نام شهروند مجازی رو به رو ساخته است.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رقاه اجتماعی در استان اردبیل اظهار کرد: ر وابط عمومی ها همواره به عنوان حلقه موثر در پیوند بین موسسات و سازمان ها با توده های اجتماعی فعالیت داشته اند، اکنون در فضای نوین ارتباطی باید با به کارگیری فناوری های نوین و دیجیتال برای برقراری ارتباطی ارزان، فوری و فراگیر با جامعه تلاش کنند.
وی ادامه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در راهبری و مدیریت یک سازمان افزود: روابط عمومی نه تنها پیوند دهنده مدیریت کلان یک سازمان با عوامل درون و برون سازمانی است، بلکه به عنوان حلقه ارتباطی بین نگاه مدیریتی و همچنین مطالبات اجتماعی نقش آفرینی می کند.
نقش مهم روابط عمومی ها در پاسخگویی به مطالبات اجتماعی
در ادامه جلسه رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل گفت: امروزه با مفهوم جدیدی از روابط عمومی روبه رو هستیم که نه تنها پیوند دهنده مدیریت کلان یک سازمان با عوامل درون و برون سازمانی است، بلکه به عنوان حلقه ارتباطی بین نگاه مدیریتی و همچنین مطالبات اجتماعی نقش آفرینی می کند.
احمد ماهر افزود: توسعه روز افزون رسانه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به انفجار اطلاعات منجر شده است، روابط عمومی باید برنامه ای مستمر و اثرگذار مطابق با شرایط امروزی تعریف کند تا رسالت اطلاع رسانی همواره به بهترین نحو ممکن محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی شرایطی را پیش آورده که شایعات و مطالب نادرست به سرعت منتشر می شود و هرگونه درنگ در خصوص انتشار وقایع، حقایق را به شکل وارونه به جامعه تزریق می کند.
در ادامه این جلسه از روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل تجلیل شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/159672/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-اردبیل-عنوان-کرد--ارتباطی-ارزان،-فوری-و-فراگیر-رویکرد-روابط-عمومی-های-نسل-نوین-است
بستن   چاپ