ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: رفع مشکلات کارگری و تعاونی ها روزنه ای به سوی جهش تولید
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 13:32:56
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: نگاه تخصصی به مشکلات کارگری و تعاونی ها روزنه ای جهت رونق و جهش تولید در استان مرکزی است.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی محمد تقی آبایی در نشست تخصصی بررسی مشکلات حوزه تعاون،کار که به منظور رفع مشکلات موجود در حوزه های امور تعاون و مسائل کارگری استان مرکزی با حضور مدیر کل دادگستری برگزار شد،گفت: هدف ما از این نشست تعامل در راستای رفع موانع تولید و جهش تولید و تقوییت امور تولیدی در واحد های کارگری و رشد تعاونی ها در سطح استان است .
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی رویکرد قوه قضائیه را در تعامل با دستگاه های اجرایی مثبت ارزیابی کرد و خواستار ایجاد شبه تخصصی در این امور شد.
حجت السلام موسوی هم ضمن برشمردن برخی دغدغه ها در حوزه کارگری از نگاه ویژه مجموعه دادگستری به مسائل کارگری به عنوان بخش مهم در فعالیت های دادگستری استان مرکزی یاد کرد و اظهار امیداواری کرد: با تشکیل کارگروه های تخصصی در هر دو دستگاه نسبت به رفع این مسائل اقدام قانونی و حقوقی صورت پذیرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/159673/مدیرکل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-استان-مرکزی-تاکید-کرد--رفع-مشکلات-کارگری-و-تعاونی-ها-روزنه-ای-به-سوی-جهش-تولید
بستن   چاپ