ایرانیان جهان
با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان موسسه علوم و فنون کیش و شرکت هواپیمایی کیش محقق می شود:
برگزاری دوره‌های آموزش زبان‌های انگلیسی و عربی ویژه پرسنل شرکت کیش‌ایر
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 13:30:54
ایرانیان جهان - با امضای تفاهم نامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش با شرکت هواپیمایی کیش؛ تعامل و هم افزایی میان این دو مجموعه تحقق می یابد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه همکاری میان موسسه علوم و فنون کیش و شرکت هواپیمایی کیش با حضور مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره، علوم و فنون کیش و فرزانه شرفبافی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش در تهران به امضا رسید.
هدف از امضای تفاهم نامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش با شرکت هواپیمایی کیش استفاده از ظرفیت های موجود و نقات قوت این دو مجموعه برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت های نو آورانه در این حوزه ها است.
همچنین برگزاری دوره‌های آموزش زبان‌های انگلیسی و عربی ویژه پرسنل شرکت کیش‌ایر، تشکیل کارگروه مشترک و خلق زمینه‌های همکاری متنوع، شناسایی نیازهای فناوری کیش‌ایر و استفاده از ظرفیت‌های مرکز نوآوری کیش، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با تمرکز بر هتلداری، مهمانداری و... و برگزاری تورهای آموزشی به زبان انگلیسی و فارسی از جمله مفاد این تفاهنمامه است.
گفتنی است در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش با شرکت هواپیمایی کیش؛ امین محمودی نیا عضو هیات مدیره و مدیر مالی و اداری موسسه علوم و فنون کیش، علی امینی رئیس اداره امور شعب و مراکز موسسه علوم و فنون کیش، علیرضا بابایی دستیار ویژه و مدیر دفتر مدیر عامل شرکت کیش ایر، کاپیتان جهانی مدیر آموزش شرکت کیش ایر و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه ها حضور داشتند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/159858/برگزاری-دوره‌های-آموزش-زبان‌های-انگلیسی-و-عربی-ویژه-پرسنل-شرکت-کیش‌ایر
بستن   چاپ