ایرانیان جهان
فقط خانم‌ها بخوانند: در خرید و فروش خودرو مستقل شوید
يکشنبه 15 تير 1399 - 14:00:23
ایرانیان جهان - فقط خانم‌ها بخوانند: در خرید و فروش خودرو مستقل شوید
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6522703
١٤٤
٠
بازار/چرا بعضی‌ها فکر می‌کنند رانندگی خانم‌ها بدتر از آقایان است؟ یا چرا همین افراد معتقدند خرید و فروش خودرو یک کار مردانه است؟ خوشبختانه واقعیت با این تصورات کاملا متفاوت است و حتی شاهد حضور خانم‌ها در پیست‌های اتومبیل‌رانی هستیم. در برابر این همه توانایی، خرید خودرو نیز یکی از کارهایی است که خانم‌ها می‌توانند به‌راحتی انجام دهند، فقط لازم است اعتماد به نفس آن را داشته باشند. اگر شما هم می‌خواهید از آن دسته خانم‌هایی باشید که ثابت کنند در مسائل مربوط به خودرو چیزی از آقایان کم ندارند، ادامه نوشته را بخوانید.

ایرانیان جهان


داستان خرید اکسنت جدید خانم دکتر علایی
به سراغ یکی از پزشکان موفق متخصص غدد رفتیم تا داستان خرید خودرو جدیدشان را برای ما تعریف کنند:
"چند وقتی بود که ماشین قبلی من در مسیر مطب و یا مدرسه بچه‌ها خراب می‌شد، برای همین تصمیم گرفتم آن را عوض کنم. انتخاب خودرویی که برای من مناسب باشد و با بودجه‌ام مطابقت داشته باشد، کار سختی به نظر نمی‌رسید اما هم وقت آن را نداشتم و هم می‌ترسیدم اشتباهی انجام دهم و ضرر کنم؛ چرا که با خودروهای مختلف و امکانات و مشخصات آن‌ها نیز خیلی آشنا نبودم .
مشغله زیاد همسرم باعث شده بود که خرید ماشین جدید مدام به تاخیر بیفتد. اما بلاخره خودم دست‌ به کار شدم و از جستجو در اینترنت شروع کردم، سایت‌های آگهی خودرو را یکی یکی بالا و پایین کردم؛ اما پس از چندین ساعت جستجو هنوز نمی‌دانستم خودرو مناسب برای من چیست، چه برسد به این که کدامیک بهتر است!
در همین حین، سایتی به نام همراه مکانیک پیدا کردم و نمایشگاه آنلاین خودرو آن را دیدم. به نظرم بزرگ‌ترین مزیت نمایشگاه خودرو همراه مکانیک را می‌توان کارشناسی‌ شدن تمامی خودروها و ارائه گارانتی کارشناسی دانست. با خودم گفتم خدمت خرید سفارشی همراه مکانیک را نیز امتحان کنم، پس فرم سایت را پر کردم و مدتی منتظر ماندم. همان روز مشاور شرکت با من تماس گرفت. ایشان پس از سؤال در مورد میزان بودجه، علاقه‌مندی و نیازهای من، چندین خودرو را پیشنهاد کرد و در مورد آن‌ها مفصل توضیح داد. انتخاب در این شرایط خیلی راحت‌تر بود. پس من هم کمی در مورد آن خودروها تحقیق کردم و به نتیجه رسیدم می‌خواهم یک هیوندای اکسنت داشته باشم. مشاور شرکت به من گفت که تمامی مشخصات خودروها و گزارش کارشناسی کامل آن‌ها در سایت همراه مکانیک قابل‌مشاهده و بررسی است.
بعد از چند روز به همراه کارشناس همراه مکانیک، برای بازدید حضوری از یک اکسنت موجود در نمایشگاه مراجعه کردیم . وقتی یک بار دیگر در حضور من خودرو را کارشناسی کردند، خیلی خوشحال شدم. آقای کارشناس می‌گفت این‌طوری هم خیال شما راحت است هم ما! مطمئن می‌شویم که از کارشناسی اولیه تاکنون مشکلی برای خودرو پیش نیامده است. من هم تصمیم قطعی خودم را گرفتم و حتی برای بازدید نهایی نیز منتظر نشدم تا همسرم از سفر برگردد!
سپس یک مشاور حقوقی از شرکت اعزام شد و همانجا برای ما قولنامه نوشت. برگ گارانتی 7 روزه کارشناسی نیز به من داده شد. به نظرم واقعا خرید خوب و بدون ریسکی انجام دادم و تا امروز که دو ماه از آن ماجرا گذاشته، از ماشینم خیلی راضی هستم. اگر زمانی قصد عوض کردن این ماشین را هم داشتم، قطعا برای فروش آن سراغ همراه مکانیک می‌روم. "

ایرانیان جهان


خرید و فروش خودرو، آسان و بی‌دردسر
اگر شما هم مثل خانم دکتر علایی می‌خواهید این روش جدید خرید خودرو را امتحان کنید، کافی است وارد صفحه https://www.hamrah-mechanic.com/car-buy/ شوید و درخواست خود را ثبت کنید، مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.
بازار /

http://www.ilandnews.ir/fa/News/163123/فقط-خانم‌ها-بخوانند--در-خرید-و-فروش-خودرو-مستقل-شوید
بستن   چاپ