ایرانیان جهان
اعلام تصمیم نهایی واشنگتن درباره کرانه باختری ظرف 45 روز
يکشنبه 15 تير 1399 - 15:25:18
ایرانیان جهان - اعلام تصمیم نهایی واشنگتن درباره کرانه باختری ظرف 45 روز
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6522960
٣٩١
٠
مهر / یک رسانه صهیونیست امروز یکشنبه اعلام کرد که آمریکا به زودی تصمیم خود را درباره موضوع الحاق کرانه باختری و دره رود اردن به رژیم صهیونیستی اعلام خواهد کرد.
به گزارش القدس العربی، یک رسانه صهیونیست امروز یکشنبه اعلام کرد که آمریکا به زودی تصمیم خود را درباره موضوع الحاق کرانه باختری و دره رود اردن به رژیم صهیونیستی اعلام خواهد کرد.
روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم گزارش داد که مسئولان ارشد در کاخ سفید به مورتون کلاین رئیس سازمان صهیونیستی آمریکایی تاکید کرده اند که آمریکا به مدت یک ماه تا 45 روز تصمیم خود را درباره الحاق کرانه باختری اعلام خواهند کرد.
به نوشته این رسانه صهیونیست؛ مقامات ارشد کاخ سفید گفته اند که احتمال موافقت با این طرح بیش از 50 درصد است.
بر اساس این گزارش؛ مقامات دولت آمریکا بحث و بررسی موضوع الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی را طی دو روز گذشته به سبب جشن‌های استقلال آمریکا متوقف کرده اند و انتظار می‌رود که رایزنی‌ها در این باره در کاخ سفید و مذاکرات با مسئولان رژیم صهیونیستی طی روزهای آتی از سر گرفته شود.
اسرائیل هیوم در ادامه اعلام کرد: مسئولان اسرائیلی و آمریکایی بر دشوارهای موجود در زمینه طرح الحاق کرانه باختری به اسرائیل اذعان کرده اند اما در عین حال تاکید کرده اند که تصمیم نهایی گرفته نشده و همه گزینه‌ها همچنان روی میز است.
کلاین گفت: اجرای طرح الحاق کرانه باختری تصمیمی بسیار عقلانی و انسانی و امنیتی است! این تصمیم به اسرائیل اجازه می‌دهد از خود حفاظت کند و ثبات و زندگی 500 هزار نفر (صهیونیست) در کرانه باختری و دره رود اردن را تأمین کند!

http://www.ilandnews.ir/fa/News/163144/اعلام-تصمیم-نهایی-واشنگتن-درباره-کرانه-باختری-ظرف-45-روز
بستن   چاپ