ایرانیان جهان
مقام آلمانی: بحران کرونا وابستگی اروپا را آشکارتر کرد
دوشنبه 23 تیر 1399 - 2:53:30 PM
ایرانیان جهان- رئیس گروه پارلمانی حزب سوسیال مسیحی آلمان در سخنانی با اشاره به اینکه بحران کرونا وابستگی‌های اروپا در زمینه تجهیزات حفاظتی را آشکارتر کرد بر لزوم تلاش تهاجمی این اتحادیه برای استقلال بیشتر تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رئیس گروه پارلمانی حزب سوسیال مسیحی آلمان در گفتگو با سایت رادیو آلمان تاکید کرد که این کشور باید وابستگی اقتصادی خود به چین را مورد بازنگری قرار دهد.

وی تاکید کرد که حالا در بحران کرونا این مسئله یعنی وابستگی آلمان به دیگر مناطق دنیا کاملا آشکار شده است.

این مقام آلمانی با اشاره به اینکه اروپا در تامین لباس های حفاظتی و دارو آسیب پذیر شده است، همچنین خواستار یک حرکت تهاجمی برای استقلال کامل اروپا شد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد: ما همچنان مدت طولانی با تاثیرات بحران کرونا سرو کار خواهیم داشت. این بحران از نظر اقتصادی فشار سنگینی به ما وارد خواهد کرد.

رئیس گروه پارلمانی حزب سوسیال مسیحی از وابستگی های یکجانبه دنیا به برخی مناطق خاص انتقاد کرده و از آلمان که تا پایان سال آینده ریاست دوره‌ای بر اتحادیه اروپا را بر عهده دارد خواست که در راستای استقلال بیشتر اروپا به ویژه در زمینه های حساس تلاش بیشتری کند.

اروپا بخصوص در اوایل بحران کرونا به شدت با کمبود تجهیزات و لباس های حفاظتی مواجه بوده و همین مسئله فشار زیادی را بر کادر بهداشت و درمان در بسیاری کشورهای اروپایی وارد کرد.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/165753/مقام-آلمانی--بحران-کرونا-وابستگی-اروپا-را-آشکارتر-کرد
بستن   چاپ