ایرانیان جهان
انعقاد تفاهم نامه همکاری پلیس با حفاظت محیط زیست استان البرز
يکشنبه 29 تير 1399 - 09:00:33
ایرانیان جهان - تفاهم نامه همکاری پلیس با حفاظت محیط زیست استان ، با حضور فردین حکیمی مدیر کل حفاظت محیط زیست و سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان منعقد و به امضاء طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز،"فردین حکیمی" صبح امروز با حضور در دفتر سردار"محمدیان" فرمانده انتظامی استان البرز گفت:نیروی انتظامی توانسته با تلاش و مجاهدت های نیروهای جان بر کف خود ، در جای جای استان البرز امنیت فراگیر و پایداری را فراهم آوردکه این امر شایسته تقدیر است.
وی با اشاره به اهمیت مقوله امنیت اظهار داشت: بی شک اگر تلاش ها و زحمات شبانه روزی شما و همکارانتان نباشد این امنیتی که شاهد آن هستیم حاصل نمی شود و همه ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به دیدگاه مثبت مردم نسبت به عملکرد پلیس در جامعه گفت: همکاری مستمر سازمان های مردم نهاد و برگزاری همایش های مرتبط و استفاده از این فرصت، منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
حکیمی ، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت:گشت های ویژه ای در نظر گرفته شده تا با افراد سودجو و متخلف که اقدام به تصرف اراضی ملی و ساخت و ساز غیرمجاز می کنند طبق قانون و مقررات برخورد کنند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست با ابراز امیدواری نسبت به تداوم همکاری با نیروی انتظامی استان ، از زحمات فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر آن تقدیر و تشکر و برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.
در ادامه سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان گفت: امروزپلیس در بخش های مختلف جامعه حضور چشمگیر دارد چرا که تأمین نظم و امنیت شرط لازم برای فعالیت آحاد مختلف اجتماع است.
وی افزود: تقویت تعاملات دوجانبه مردم و دستگاه ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق رویکرد جامعه محوری پلیس ، باید این تعاملات تقویت شوند.
سردار محمدیان تصریح کرد: جغرافیای خاص البرز مسئولیت پلیس را در برقراری نظم وامنیت سنگین تر می کند و در این راه نیروی انتظامی دست همکاری مردم و دستگاه ها را برای ایجاد نظم و امنیت به گرمی می فشارد و با تمام توان در خدمت مردم شهید پرور استان خواهد بود .
فرمانده انتظامی استان با ابراز امیدواری نسبت به تعامل بیشتر دو مجموعه گفت: نیروی انتظامی استان البرز آمادگی این را دارد همکاری لازم را با محیط زیست استان در موضوعات مختلف داشته باشد و امید است این همکاری منجر به افزایش ضریب امنیت در استان شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/167001/انعقاد-تفاهم-نامه-همکاری-پلیس-با-حفاظت-محیط-زیست-استان-البرز
بستن   چاپ