ایرانیان جهان
انگلیس: شواهد حمله سایبری روسیه را داریم
دوشنبه 30 تیر 1399 - 12:14:49 PM
ایرانیان جهان-به گزارش فارس راب در مصاحبه با «اندرو مار» مجری شبکه «بی بی سی»، گفت: «البته که آن ها (روسیه) این اتهام را رد می کنند اما با همتایان آمریکایی و کانادایی خود در ارتباط هستیم و بسیار روشن است در حالی که به دنبال واکسنی برای این بیماری خطرناک هستیم روسیه تلاش کرده است دست به خرابکاری بزند».
هنگامی که مجری بی بی سی از راب پرسید آیا شواهدی درباره این ادعا وجود دارد مدعی شد: «ما شواهدی را گردآوری کرده ایم و معمولاً بدون دلیل دست به اتهام پراکنی نمی زنیم. مرکز امنیت ملی سایبری جزئیات آن را در دست دارد و بسیار روشن است که روسیه این کار را انجام داده است».
او در پاسخ به این که شواهد چنین ادعایی کجا هستند پاسخ داد: «جزئیات آن در اختیار مرکز امنیت ملی سایبری قرار دارد.»
مجری بی بی سی با اشاره به سخنان «آندری کلین»، سفیر روسیه در انگلیس در خصوص تلاش انگلیس برای مداخله در همه پرسی اخیر اصلاح قانون اساسی روسیه، از راب پرسید آیا در این باره اطلاعاتی در دست دارد؟ راب در پاسخ مدعی شد: «این سخنان در راستای انحراف افکار مطرح شده اند و اعتباری ندارند». 
کلین امروز در مصاحبه با اندرو مار درباره هک شدن تحقیقات انگلیس بر روی واکسن کرونا توسط روس ها گفت: «اصلاً این داستان را باور ندارم. هیچ منطقی در آن وجود ندارد. اول بگذارید چیزی را درباره حملات سایبری توضیح دهم. کاری که افراد انجام می دهند نمی توان به دولت ها مرتبط کرد زیرا ممکن است گاهی اطلاعات حتی سه دور در جهان بچرخند و دست به دست شوند».

http://www.ilandnews.ir/fa/News/167358/انگلیس--شواهد-حمله-سایبری-روسیه-را-داریم
بستن   چاپ