ایرانیان جهان
جشنواره عکاسی خبری ویزا پور ایماژ 2020 در پرپینیان فرانسه
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 1:48:08 PM
ایرانیان جهان-
جشنواره بین المللی عکاسی خبری ویزا پور ایماژ در شهر پرپینیان فرانسه یکی از مهمترین رویدادهای عکاسی خبری و مستند در جهان است. نوشته جشنواره عکاسی خبری ویزا پور ایماژ 2020 در پرپینیان فرانسه اولین بار در سایت عکاسی . پدیدار شد.

Alfredo Bosco. مادری که به نیروهای دفاعی روستا پیوسته. این روستا از اوایل سال 2019، مرتباً از سوی کارتل های مواد مخدر مورد حمله قرار گرفته و ساکنان روستا مجبور شده اند واکنش نشان دهند. گرّرو، مکزیک، 10 ژوئن 2019
ویزا پور ایماژ 2020 با نمایش آثار برگزیده عکاسی خبری و مستند و معرفی برندگان مسابقات عکاسی در این حوزه از 29 آگوست 2020 (8 شهریور 1399) میزبان علاقه مندان است .
جشنواره بین المللی عکاسی خبری ویزا پور ایماژ (Visa pour l’Image) در شهر پرپینیان در جنوب فرانسه به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای عکاسی خبری و مستند در جهان از سال 1989 هر ساله با نمایش گزیده ای از آثار برجسته ی عکاسی خبری و مستند از سرتاسر جهان، پذیرای علاقه مندان به این حوزه از عکاسی است.
در رویداد امسال عکس هایی از رخدادها و مسائل سال های اخیر جهان به نمایش در خواهند آمد؛ از جمله جنگل زدایی آمازون، زندگی در منطقه ی مورد مناقشه ی ناگورنو قره باغ (قره باغ کوهستانی)، عکس های برنده ورلد پرس فتو 2020 از تحولات آفریقا، اعتراضات هنگ کنگ، سیکل خشکسالی و سیل در هند در اثر تغییرات آب وهوایی، نسل روبه نابودی قوم باستانی موهانا در پاکستان، چالش پلاستیک، نزاع کارتل ها بر سر مناطق تحت اختیار کشت خشخاش در مکزیک، اعتراضات عراق، توزیع آب در کوبا، تخریب سرزمین های بومی کانادا در اثر گسترش صنعتی، زندگی زنان زندانی در فرانسه، و سوء استفاده از کارگران نیشکر زن هندی با جراحی غیرضروریِ برداشت رحم. طی این رویداد همچنین دو نمایشگاه با موضوع همه گیری ویروس کرونا و پوشش خبری مرگ جورج فلوید و پیامدهایش در چهار روزنامه ی آمریکایی لس آنجلس تایمز، ساکرامنتو بی، نیویورک تایمز 


http://www.ilandnews.ir/fa/News/169204/جشنواره-عکاسی-خبری-ویزا-پور-ایماژ-2020-در-پرپینیان-فرانسه
بستن   چاپ