ایرانیان جهان
اکثر موارد جدید ابتلا کرونا در کانادا جوانان هستند
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 2:43:39 PM
ایرانیان جهان-به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما ؛ مقامات بهداشتی کانادا یکشنبه هشدار دادند کانادایی های زیر 39 سال اکثریت مشخصی از موارد جدید ابتلا به کووید 19 را در کانادا را تشکیل می دهند و از جوانان خواستند در مواجهه با این بیماری احساس "شکست ناپذیری" نکنند.
دکتر ترزا تام از مسئولان بهداشت عمومی کانادا گفت: "داده های اخیر نظارت ملی نشان می دهد که از میان سنین مختلف افراد جوان بالغ از 20 تا 39 سال، بالاترین میزان بروز را در کانادا دارند. "
در هفته منتهی به 22 ژوئیه، میزان بروز این بیماری در بین مردان و زنان 20 تا 29 ساله بالاترین میزان بود. (به ترتیب 4.14 و 8.13 مورد در هر 100000 نفر) پس از آن ها افراد 30-39 ساله در جایگاه بعدی بروز علائم بودند.
دکتر تام با تأکید بر اینکه افراد مسن تنها در صورت ابتلا به این بیماری در معرض مشکلات جدی سلامتی نیستند، هشدار داد: "کانادایی های جوان در مواجهه با این بیماری شکست ناپذیر نیستند".
وی تصریح کرد از موارد ابتلا به کووید 19 که در هفته گذشته به اداره سلامت عمومی کانادا گزارش شده است، "63 ٪ مربوط به جوانان زیر 39 سال بود که یک سوم (31 ٪) در بیمارستان بستری بودند".
طی یک هفته گذشته به طور متوسط هر روز در سراسر کانادا 485 مورد جدید کرونا گزارش شده است.
با ادامه روند لغو قرنطینه در کانادا، دکتر تام از همشهریان خود خواست که با احتیاط عمل کرده و اقدامات فاصله پذاری اجتماعی و بهداشتی را رعایت کنند. وی افزود: "تا زمانی که واکسنی وجود نداشته باشد، زندگی با کرونا بدون خطر نخواهد بود. "

http://www.ilandnews.ir/fa/News/169238/اکثر-موارد-جدید-ابتلا-کرونا-در-کانادا-جوانان-هستند
بستن   چاپ