ایرانیان جهان
فروش تخم مرغ بیش از 11 هزار تومان گرانفروشی است
سه شنبه 7 مرداد 1399 - 09:07:06
ایرانیان جهان - فروش تخم مرغ بیش از 11 هزار تومان گرانفروشی است
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6597157
١٣
٠
ایرنا /معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با توجه به نوسان قیمت تخم مرغ مسئولان به منظور تنظیم بازار داخل، صادرات تخم مرغ به خارج از کشور را قطع کردند و اکنون قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ 11 هزار تومان در نظر گرفته شده است و فروش بیشتر از این قیمت گرانفروشی است. 
سعید محمدی پور روز دوشنبه در حاشیه نشست خبری که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: قیمت هر شانه تخم مرغ حدود دوکیلوگرمی از 30 هزار به 20 هزار تومان کاهش یافته است.
چندی پیش رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذاراستان تهران در گفت و گو با رسانه ها میزان صادرات تخم مرغ در سال گذشته 45 تا 46 هزار تن اعلام کرده بود.
ناصرنبی‌پور افزوده: تولید روزانه تخم مرغ اسمی دو هزار و 900 تا 3 هزار تن است، اما در حقیقت 60 تا 70 درصد تولید ناشی از کمبود نهاده و گرما کاهش یافته است.
براساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز با هماهنگی های لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، فروشگاه‌های زنجیره ای و تشکل‌های تولیدی صورت گرفته، توزیع گسترده و کافی تخم مرغ با حداقل سود عمده وخرده فروشی در مراکز یادشده در حال انجام است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/169412/فروش-تخم-مرغ-بیش-از-11-هزار-تومان-گرانفروشی-است
بستن   چاپ