ایرانیان جهان
نقشه سعودی-اماراتی برای فراری دادن تروریست‌ها از عراق
شنبه 11 مرداد 1399 - 13:13:58
ایرانیان جهان - نقشه سعودی-اماراتی برای فراری دادن تروریست‌ها از عراق
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6611845
١٦٤
٠
باشگاه خبرنگاران / نماینده استان ذی‌قار پارلمان عراق از نقشه سعودی-اماراتی برای فراری دادن تروریست‌ها از زندان این استان با سوء استفاده از تظاهرات پرده برداشت.
به نقل از به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «عبدالامیر تعیبان» نماینده استان ذی قار در پارلمان عراق امروز (شنبه) از نقشه سعودی-اماراتی برای سوء استفاده از تظاهرات کنونی در این استان و فراری دادن تروریست‌ها از زندان «الحوت» پرده برداشت.
او گفت: نقشه‌ای سعودی-اماراتی برای تخریب استان ذی قار از طریق تظاهرات کنونی وجود دارد.
این نماینده عراقی افزود: دولت مبالغ سهمگینی را برای نگه داری تروریست‌های بازداشت شده در زندان الحوت در استان ذی قار صرف می‌کند و نقشه عربستان و امارات ایجاد هرج و مرج در استان و ایجاد فضایی مناسب برای فراری دادن این تروریست‌ها بوده است.
نماینده استان ذی قار در پارلمان عراق از اوضاع بهداشتی، اقتصادی و امنیتی انتقاد عنوان کرد که عراق کشوری است که با شکست در عرصه‌های مختلف، دچار زندگی نباتی شده است.
ساکنان استان ذی قار عراق در اعتراض به قطعی برق و در کنار آن کارکنان اداره برق استان به علت پرداخت نشدن حقوق دست به تظاهرات و سوزاندن لاستیک‌ها زدند و این اعتراضات که از هفته گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/170378/نقشه-سعودی-اماراتی-برای-فراری-دادن-تروریست‌ها-از-عراق
بستن   چاپ