ایرانیان جهان
یک خانواده، یک اشتراک با تخفیف، بی محدودیت آموزش ببنید و کتاب بشنوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 10:55:15
ایرانیان جهان - یک خانواده، یک اشتراک با تخفیف، بی محدودیت آموزش ببنید و کتاب بشنوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6641278
٧
٠
بازار /تابستانی داغ در گذر است. اگر شاغلید که می بینید اوضاع چگونه است و اگر شاغل نیستید که حتما کرونا خیلی محدودتان کرده. خب نتیجه؟
یکی از بهترین کارها برای این روزها یادگیری مهارتها و شنیدن کتابهایی است که به ما کمک می کنند تا خیلی زود موفقیتهای بهتری کسب کنیم. اما با این محدودیتهای اقتصادی و مشکلات تردد، همه ترمز کرده اند. سوال این است ما چگونه سرعت بگیریم؟؟
ما در استاد اپ با همکاری مراکز آموزشی و اساتید برجسته سعی کردیم با استفاده از روش اشتراک کم هزینه، 800 دوره آموزشی و کتاب صوتی با کیفیت را در 29 دسته مختلف ارائه دهیم. این محتوای آموزشی در زمینه های مدیریت و کسب و کار، کامپیوتر، ورزش، موسیقی، زبان خارجی، کتاب های صوتی، روانشناسی و خانواده، ستاره شناسی، علوم پایه و رباتیک و .... می باشند.
اکنون شما می توانید همراه با خانواده (به صورات غیر همزمان) به سریعترین و کم هزینه ترین روش، کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در تمام این دوران سخت، تیم استاد اپ کار می کنند تا شما به آموزش موثر و باکیفیت دسترسی داشته باشید.
شما می توانید با نصب اپلیکیشن و اشتراک ناچیز ماهانه به صورت نامحدود به تمامی 800 دوره آموزشی و کتابهای صوتی دسترسی پیدا کنید. البته بدون اشتراک هم بخشهای زیادی شامل رادیو صبحگاهی، پادکستهای روزانه و وبینارهای اختصاصی برای شما باز خواهند بود. ضمنا برای دوره های جدید هم هزینه بیشتری پرداخت نمی کنید.
پیشنهاد ویژه: اگر تا پایان هفته استاد اپ خود را فعال کنید، می توانید با کد تخفیف akr30 ، سی درصد تخفیف بر روی اشتراک خود دریافت کنید.
نصب نسخه اندرویدی و مشاهده دروس، رایگان می باشد، پس کلیک کنید

http://www.ilandnews.ir/fa/News/172456/یک-خانواده،-یک-اشتراک-با-تخفیف،-بی-محدودیت-آموزش-ببنید-و-کتاب-بشنوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بستن   چاپ