ایرانیان جهان
هشدار نخست وزیر فرانسه درباره سخت شدن کنترل ویروس کرونا
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 10:09:32
ایرانیان جهان - هشدار نخست وزیر فرانسه درباره سخت شدن کنترل ویروس کرونا
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6651041
٤٣
٠
تسنیم / نخست وزیر فرانسه نسبت به گسترش مجدد ویروس کرونا و سخت‌تر شدن کنترل آن در این کشور هشدار داده است.
به نقل از رویترز، ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه سه شنبه در اظهاراتی گفت: کنترل شیوع مجدد ویروس کرونا در فرانسه بدون تلاش جمعی سخت تر خواهد بود و نمی توان بدون هماهنگی و همکاری مردم جلوی افزایش نرخ ابتلا به این ویروس را گرفت.
وی هشدار داد: متاسفانه عموم مردم نسبت به خطرات ناشی از این ویروس، بی ملاحظه شده اند.
اظهارات نخست وزیر فرانسه در حالی است که مقام های بهداشت و درمان این کشور اعلام کرده‌اند که در 24 ساعت گذشته بیش از 1397 نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که نسبت به روز دوشنبه تقریبا دو برابر افزایش نشان می دهد. تعداد کل مبتلایان به این ویروس در فرانسه نیز به بیش از 204 هزار نفر رسیده است.
وی افزود: اگر به طور جمعی و گروهی اقدام نکنیم، خودمان را در معرض ریسک و خطر زیادی قرار می دهیم و شیوع مجدد ویروس، کنترل آن را سخت تر از گذشته خواهد کرد.
وزارت بهداشت فرانسه نیز از مرگ حداقل 15 نفر دیگر در بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داده است. تاکنون بیش از 30354 نفر در فرانسه بر اثر کرونا جان باخته‌اند.
متوسط مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه طی 7 روز گذشته به بیش از 1691 نفر رسیده است. این رقم در پایان جولای به 1056 نفر رسیده بود.
لغو تدابیر قرنطینه‌ای در بسیاری از کشورهای اروپایی موجب شده است تا آمار ابتلا به ویروس کرونا بار دیگر اوج بگیرد.
بریتانیا اعلام کرده است برای افزودن نام کشورهای بیشتر از جمله فرانسه در فهرست قرنطینه مسافران خارجی، هیچ مانعی را بر سر راه خود نمی بیند.
امانول ماکرون رئیس جمهور فرانسه نیز گفت: دولت تصمیم گرفته است تا محدودیت های جدیدی را در 20 شهر بزرگ اعمال کند تا مانع از گسترش ویروس کرونا شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/173015/هشدار-نخست-وزیر-فرانسه-درباره-سخت-شدن-کنترل-ویروس-کرونا
بستن   چاپ