ایرانیان جهان
همگرایی با تشکل‌های مردمی برای دستیابی به خردجمعی ضروریست
شنبه 25 مرداد 1399 - 08:07:43
ایرانیان جهان - نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی استان به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال و بختیاری، به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در نشستی با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد از تلاش صادقانه و تسهیل‌گری سازمانهای مردم‌نهاد در ارتقای فرهنگ زیست محیطی در جامعه تقدیر کرد. 
شهرام احمدی گفت: به دلیل اینکه طیف وسیعی از متخصصان و دغدغه‌مندان حوزه محیط زیست عضو سمن‌ها هستند، استفاده از نظرات آنان کمک شایانی به مسئولان در برنامه‌ریزی‌ها خواهد کرد. وی افزود: استفاده از نظرات کارشناسی سمن‌ها به‌ویژه حضور آنان در کارگروه‌های تخصصی استان نشان از تغییر نگرش مدیران و توجه آنان به استفاده از خرد جمعی در مدیریت استان دارد. 
در این نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به سوالات پاسخ گفت و نمایندگان سمن‌های حاضر در نشست پیشنهادات و راهکارهای خود در رابطه با مسائل مهم زیست محیطی استان را ارائه دادند. در پایان این نشست، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اهدای لوح تقدیر از سمن‌های استان تقدیر کرد. 
در استان چهارمحال و بختیاری 19 سازمان مردم‌نهاد محیط زیستی ثبت شده است. 

http://www.ilandnews.ir/fa/News/173625/همگرایی-با-تشکل‌های-مردمی-برای-دستیابی-به-خردجمعی-ضروریست
بستن   چاپ