ایرانیان جهان
افشای اطلاعات شخصی 46 هزار معلول جنگی آمریکایی
سه شنبه 25 شهریور 1399 - 12:35:16 PM
ایرانیان جهان - افشای اطلاعات شخصی 46 هزار معلول جنگی آمریکایی
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6772034
٤٣
٠
ایسنا / مرکز خدمات مالی آمریکا اعلام کرد که هکرها به منظور ایجاد انحراف در پرداختی‌های اختصاص داده شده به معالجه پزشکی معلولان جنگی آمریکایی، به یکی از برنامه‌های این نهاد دسترسی پیدا کرده‌اند.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور کهنه‌سربازان ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، اطلاعات شخصی حدود 46 هزار معلول جنگی آمریکایی به طور بالقوه توسط هکرها به خطر افتاده است. داده‌های افشا شده شامل شماره‌های تأمین اجتماعی بوده است.
بنا بر گزارش مرکز خدمات مالی که رخنه در داده را شناسایی و آن را به وزارت امور کهنه‌سربازان گزارش داده است، مجرمان از تکنیک‌های مهندسی اجتماعی استفاده کرده و از پروتکل‌های احراز هویت بهره‌برداری کرده‌اند.
وزارت امور کهنه‌سربازان گفته است دسترسی به سیستمی که در آن رخنه ایجاد شده، موقتاً و تا زمانی که بررسی جامعی به منظور جلوگیری از رخنه‌های احتمالی داده در آینده انجام گیرد، غیرفعال شده است.
مرکز خدمات مالی همچنین اعلام کرد، به اطلاع معلولان جنگی تحت تأثیر و از جمله نزدیک‌ترین خویشاوندان کسانی که درگذشته‌اند، رسانده است که داده‌های شخصی آن‌ها ممکن است در خطر باشد و پیشنهاد دسترسی به خدمات نظارت بر اعتبار آن‌ها را ارائه کرده است.
در سال‌های اخیر، چندین آژانس فدرال دیگر هدف هکرها قرار گرفته‌اند؛ از جمله رخنه در داده سال 2018 در خدمات پستی آمریکا که داده‌های شخصی تقریباً 60 میلیون نفر را افشا کرد.
اوایل امسال نیز آژانس سیستم‌های اطلاعاتی دفاعی از رخنه در داده‌هایی آسیب دید که بر 200 هزار نفر تأثیر گذاشتند. در سال 2015، تقریباً 21.5 میلیون کارمند فدرال، بازنشستگان و سایرین تحت تأثیر هکرهایی قرار گرفتند که دفتر مدیریت خصوصی را هدف گرفته بودند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/181670/افشای-اطلاعات-شخصی-46-هزار-معلول-جنگی-آمریکایی
بستن   چاپ