ایرانیان جهان
آغاز ثبت نام مرحله دوم لیگ بازی های یارانه ای در منطقه 15
سه شنبه 25 شهريور 1399 - 18:29:00
ایرانیان جهان - مرحله دوم مسابقات لیگ بازیهای یارانه ای شهر تهران در محله های منطقه 15 به صورت آنلاین برای تمام گروه های سنی از اول مهر برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با همکاری سازمان فناوری شهرداری تهران در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان در دوران کرونا مجازی انجام می شود.
او افزود: علاقه مندان به منظور شرکت در این مسابقات می توانند تا 30 شهریور با مراجعه به سایت varzesh.tehran.ir در این مسابقات شرکت کنند.
به گفته مختاری، این مسابقات از یکم تا 11 مهر در رشته های Clash، Royal fifa2020 و E football به میزبانی شهرداری منطقه 20 و همکاری داوران انجمن بازی های الکترونیک برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ادامه داد: این دوره از مسابقات در 7 مرحله تا پایان سال برنامه ریزی شده که مرحله نخست آن نوروز امسال با استقبال خوب شهروندان به اجرا درآمد.
او درباره برگزاری مسابقات چالشی ضربات پنالتی که در نواحی 7 گانه این منطقه به اجرا درآمده بود، گفت: این مسابقات در دو مرحله و با حضور 700 ورزشکار در رده سنی کمتر از 16 سال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد که در نهایت آقایان آذری، گندمی، رضایی و آقایی موفق به کسب مقام اول تا چهارم این رویداد ورزشی شدند که با اهدای چوایز از آنان تقدیر شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/181871/آغاز-ثبت-نام-مرحله-دوم-لیگ-بازی-های-یارانه-ای-در-منطقه-15
بستن   چاپ