ایرانیان جهان
36 مورد تخلف آلودگی  محیط زیستی در قزوین
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 13:07:13
ایرانیان جهان - یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین موفق به شناسایی متخلفین و معرفی متهمین به حوزه های قضایی استان جهت برخورد قانونی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، احمد زارعی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین با اعلام این خبرگفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در اجرای قوانین و مقررات حفاظت و بهسازی و شکار و صید غیر مجاز و پایش از محیط های طبیعی و آلودگی محیط زیست با 36 مورد متخلف برخورد کرده اند.
وی با اشاره عملگرد یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: درماه گذشته 8 مورد شکار غیر مجاز پستانداران گزارش شده که با برخورد قاطع و قانونمند محیط زیست مواجهه شده اند.
زارعی اظهار داشت: در این مدت با تلاش های گسترده و شبانه روزی محیط بانان حفاظت محیط زیست استان از وقوع شکار تعداد 5 مورد گونه جانوری قبل ازشروع به شکار و شناسایی متخلفان ودستگیر آنان و ارجاع پرونده به مراجع قضایی جلوگیری شده است.
وی با اشاره به سایر اقدامات موثر این یگان برای حفاظت از تنوع زیستی استان گفت: در ماه گذشته 6 مورد سلاح غیر مجاز، 6 مورد سلاح مجاز توسط محیط بانان کشف و ضبط شده است. 
زارعی همچنین از شناسایی و رسیدگی به تعداد 36 تخلف آلودگی محیط زیست ، 2 تخریب ،6 تعلیف غیر مجاز دام، 8 مورد در جریان و 24 اخطاریه صادر شده خبر داد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/181936/36-مورد-تخلف-آلودگی- محیط-زیستی-در-قزوین
بستن   چاپ