ایرانیان جهان
بیل گیتس: قانون منع سفر به آمریکا به شیوع کرونا دامن زد
یکشنبه 30 شهریور 1399 - 11:05:00 AM
ایرانیان جهان - بیل گیتس: قانون منع سفر به آمریکا به شیوع کرونا دامن زد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6788637
١٤٢
٠
باشگاه خبرنگاران / بنیانگذار شرکت مایکروسافت قانون ممنوعیت سفر به آمریکا را عامل بدتر شدن شیوع کرونا در این کشور دانست.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اعمال قانون ممنوعیت سفر به این کشور، به شیوع بیشتر ویروس کرونا دامن زده و شرایط را وخیم‌تر کرده است.
گیتس در مصاحبه با کریس والاس، مجری برنامه «فاکس نیوز یکشنبه» گفت: ما عجولانه اقدام کردیم و قادر به آزمایش و قرنطینه افرادی که وارد آمریکا می‌شدند، نبودیم. اگر اجازه ورود این افراد به آمریکا صادر می‌شد زودتر نسبت به شیوع ویروس کرونا آگاه می‌شدیم و تدابیر مورد نظر در این زمینه را اتخاذ می‌کردیم و همین امر از شیوع بیشتر کرونا در آمریکا جلوگیری می‌کرد.
این میلیاردر آمریکایی افزود: شیوع کرونا در ماه مارس باور نکردنی بود. ما می‌توانستیم عملکرد چین و اروپا را در مواجهه با این ویروس ببینیم و راه حل مقابله با آن را دریابیم.
پیش از این، بیل گیتس شیوع ویروس کرونا در آمریکا را نتیجه «سوء مدیریت» عنوان کرده و به شدت از «استفن هان» کمیساریای سازمان غذا و داروی آمریکا انتقاد کرده بود.
وی با اعلام اینکه اشتباه‌های بسیار جدی درباره ویروس کرونا در آمریکا اتفاق افتاده است از عملکرد دولت این کشور در قبال کنترل این بیماری همه‌گیر انتقاد کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/182703/بیل-گیتس--قانون-منع-سفر-به-آمریکا-به-شیوع-کرونا-دامن-زد
بستن   چاپ