ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
تعاونی مسکن مهر استان زنجان 100 درصد تعهدات خود را انجام داده است
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 13:36:56
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعاونی مسکن مهر استان زنجان تنها تعاونی در سطح کشور بوده که 100 درصد تعهدات خود را انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در مورد عملکر تعاونی‌های مسکن استان زنجان، عنوان کرد: شرکت‌های تعاونی مسکن در استان زنجان عملکرد بسیار مناسبی داشته و نقش بسیار مهمی در توسعه فضای شهری و ایجاد شهرک‌های مسکونی داشته‌اند.
وی افزود: تا کنون بیش از 33 هزار و 100 قطعه زمین و 10 هزار واحد مسکونی به اعضای این تعاونی‌ها تحویل داده شده و دو هزار و 500 واحد مسکونی آپارتمانی نیز در دست احداث است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: یک هزار و 500 قطعه زمین شهرک فرمانیه مربوط به شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان نیز به زودی تحویل اعضا خواهد شد.
یوسفی خاطرنشان کرد: ما چند تعاونی مسکن مشکل‌دار نیز داریم که مسائل آنها در حال پیگیری است.امیدوارم در صورت مشارکت اعضا و حمایت دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تا دو سال آینده ما هیچ تعاونی مسکن مشکلداری نخواهیم داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: همچنین هشت تعاونی مسکن در استان وجود دارد که زمین‌های آنها خارج از محدوده قرار داشته که متاسفانه یکی از معضلات ما هستند و امیدواریم این تعاونی ها نیز در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/183076/تعاونی-مسکن-مهر-استان-زنجان-100-درصد-تعهدات-خود-را-انجام-داده-است
بستن   چاپ