ایرانیان جهان
ثبت‌نام بیش از 3 هزار کارگر گلستانی در طرح اقدام ملی مسکن
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 13:36:59
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از ثبت نام 3 هزار و 570 کارگر در طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در دومین جلسه کارگروه استانی طرح اقدام ملی مسکن کارگری، ضمن تشریح کامل تفاهم نامه همکاری ما بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی جهت احداث واحدهای مسکونی برای خانواده های کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن کارگری تعداد 3 هزار و 570 نفر از جامعه هدف استان در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد 94 نفرزنان سرپرست خانوار کارگر و 127 نفر نیز کارگران دهک 1 تا 3 هستند که در اولویت دریافت مسکن هستند.
وی افزود: کار پالایش و نهایی سازی اسامی متقاضیان واجد صلاحیت پس از دریافت مشخصات افراد ثبت نامی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر دستگاه‌های عضو کارگروه انجام گرفت و در نهایت متقاضیان از طریق پیامک از وضعیت شمولیت خود مطلع خواهند شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان زنان سرپرست خانوار و کارگران دهک های یک تا سه و همچنین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را از افراد دارای اولویت واگذاری در طرح اقدام ملی مسکن معرفی و تصریح کرد: کسانی مشمول این طرح هستند که تاکنون از زمین های دولتی و همچنین تسهیلات یارانه ای ارزان قیمت استفاده نکردند واز سال 84 فاقد سند ملکی باشند و فرم ج آنها نیز سبز باشد .
مازندرانی خاطرنشان کرد: کلیه مشمولین از تسهیلات ارزان قیمت مسکن تا سقف 100 میلیون تومان و در اقساط 12 ساله بهره مند خواهند شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/183077/ثبت‌نام-بیش-از-3-هزار-کارگر-گلستانی-در-طرح-اقدام-ملی-مسکن
بستن   چاپ