ایرانیان جهان
مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گیلان: آماده شناسایی نیازمندی ها و ارائه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان هستیم
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 15:25:02
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گیلان با اشاره به سیل اخیر در شهرستان تالش گفت: آماده شناسایی نیازمندی ها و ارائه اقلام ضروری برای سیل زدگان هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان،
یاوری با اشاره به ابلاغ ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با دستور مقام عالی وزارت کلیه ارکان و شرکت های تابعه مکلف به کمک به سیل زدگان هستند.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که آماده شناسایی نیازمندی ها و ارائه اقلام ضروری و ارزاق عمومی هستیم، افزود: از تمامی ظرفیت های موجود در مجموعه دستگاه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به شرایط موجود به ویژه رفع مشکل بنگاه های اقتصادی با ارائه تسهیلات و نیز رفع مشکلات معیشتی کارگرانی که در مناطق سیل زده هستند، بهره می گیریم.
ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این دیدار به ارایه گزارش از برآورد اولیه خسارات وارده ناشی از سیل در شهرستان تالش پرداخت.
وی به بسیج امکانات و بهره گیری از ظرفیت های مختلف در جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده تالش اشاره کرد و گفت: عادی سازی شرایط زندگی مردم در این مناطق ، اولویت است.
زارع با اشاره به این که بخشی از جامعه هدف وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، اقشار آسیب پذیر هستند، اظهارکرد: به سبب ظرفیت های موجود در مجموعه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان کمک به سیل زدگان وجود دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد: اسکان خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و تامین ارزاق عمومی و اقلام ضروری، در اولویت است.
دوشنبه 31 شهریور 99 پس از بارش شدید باران و خسارت ایجاد شده از سیل در شهرستان تالش یاوری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در استان گیلان، با زارع استاندار و علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/183654/مشاور-و-نماینده-ویژه-وزیر-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-در-گیلان--آماده-شناسایی-نیازمندی-ها-و-ارائه-اقلام-ضروری-برای-سیل‌زدگان-هستیم
بستن   چاپ