ایرانیان جهان
آخرین وضعیت صدور کارت حمل و نقل عمومی اقشار خاص
صدور 2062 کارت بلیت خبرنگاری سال 1399
شنبه 5 مهر 1399 - 12:02:04
ایرانیان جهان - مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی آخرین وضعیت کارت بلیت مترو خبرنگاران را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک، عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی با اشاره به اینکه پس از اتمام ارایه طرح ترافیک خبرنگاران فرایند بررسی مدارک خبرنگاران جهت ارایه کارت بلیت مترو را آغاز کردیم گفت: تاکنون 2 هزار و 62 کارت بلیت خبرنگاری تخصیص داده شده است .
او با بیان اینکه پیامک تخصیص کارت بلیت مترو برای واجدین شرایط که مدارکشان در سامانه کامل بوده است ارسال شده است، گفت : چنانچه خبرنگاری درخواست کارت بلیت داشته اما پیامک تخصیص برایش ارسال نشده بطورحتم نقص مدرک داشته است .
مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی ادامه داد: آن دسته از خبرنگاران که نقص مدرک داشته اند باید نواقص مدارک خود را بر طرف کنند، در غیر اینصورت کارت بلیت مترو به آنها ارایه نخواهد شد .
سعیدیان فر در ادامه بیان کرد: واجدین شرایط دریافت کارت بلیت که جهت صدور کارت بلیت معرفی شده اند، در صورتی که کارت بلیت خبرنگاری یکساله فعال داشته باشند (کارت بلیت سال 98 ) مبلغ تخصیص یافته برای سال 1399 در آن کارت شارژ می‌شود. 
به گفته مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی؛ خبرنگاران محترم توجه داشته باشند در صورت نداشتن کارت بلیت باید به نشانی اینترنتی http://eticket.tehran.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری اقدام کرده و ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده نسبت به بارگزاری عکس و معرفی نامه نیز اقدام کنند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/184219/صدور-2062-کارت-بلیت-خبرنگاری-سال-1399
بستن   چاپ