ایرانیان جهان
سرهنگی در مراسم امضای تفاهم نامه با مرکز تربیت مربی کرج: تقویت نگرش کارآفرینانه و توانمندسازی دانش ­آموزان از اهداف این تفاهم نامه است
شنبه 5 مهر 1399 - 12:33:45
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه با مرکز تربیت مربی کرج گفت: تقویت نگرش کارآفرینانه و توانمندسازی دانش ­آموزان از طریق کشف و واکاوی خلاقیت خود به روش کوشش و خطا از اهداف این تفاهم نامه است .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، تفاهم­نامه همکاری مشترک فیمابین دفتر توسعه کارآفرینی و مرکز تربیت مربی و پژوهش­ های فنی و حرفه ­ای توسط رحیم سرهنگی مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهروری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و باجولوند رئیس مرکز تربیت مربی کرج منعقد شد.
رحیم سرهنگی در این باره گفت: موضوع این تفاهم­نامه همکاری در خصوص آموزش مربیان و منتورهای باشگاه کارآفرینان نوجوان است که تاکنون در 15 استان با همکاری این دفتر و سازمان آموزش فنی و حرفه­ای کشور راه ­اندازی شده است.
وی با اشاره اهداف این تفاهم­نامه اظهار کرد: تقویت نگرش کارآفرینانه و توانمندسازی دانش ­آموزان از طریق کشف و واکاوی خلاقیت خود به روش کوشش و خطا، تغییر روش­های تدریس متناسب با مبانی کارآفرینی برای نوجوانان، آشنا کردن اولیای دانش ­آموزان با مباحث کارآفرینی به منظور تربیت کودکان و نوجوانان در محیط خانواده برای افزایش توانایی­ های کارآفرینانه از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با امضای این تفاهم­نامه همکاری در برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان ویژه دانش ­آموزان، آموزش مربیان و منتورهای کارآفرینی، بهره ­گیری از فضاهای مشترک و بودجه ­های آموزشی کارآفرینی، تهیه و بروزرسانی منابع آموزشی برای دوره ­های بازآموزی مربیان کارآفرینی ویژه باشگاه کارآفرینان نوجوان و همچنین تدوین چارچوب­ها و شاخص­های نظارت کیفی بر دوره ­های آموزش کارآفرینی با تاکید بر اثربخشی آموزش­ها، در قالب زمینه­ های همکاری مشترک طرفین امکان­پذیر خواهد بود.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، مقرر شد باشگاه­های کارآفرینان نوجوان به صورت سراسری و آنلاین با همکاری وزارت آموزش و پرورش به تقویت مهارت­های کارآفرینانه نوجوانان بپردازند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.ilandnews.ir/fa/News/184228/سرهنگی-در-مراسم-امضای-تفاهم-نامه-با-مرکز-تربیت-مربی-کرج---تقویت-نگرش-کارآفرینانه-و-توانمندسازی-دانش-­آموزان-از-اهداف-این-تفاهم-نامه-است
بستن   چاپ