ایرانیان جهان
همزمان با هفته دفاع مقدس
المان های میدان صنعت به رنگ پرچم جمهوری اسلامی درآمد
شنبه 5 مهر 1399 - 17:19:00
ایرانیان جهان - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ، همزمان با فضاسازی محیط شهری المان های میدان صنعت به رنگ پرچم جمهوری اسلامی تغییر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر لزوم تداعی بیش از پیش آرمان‌های دفاع مقدس و شهدای جنگ، یادآور شد: برهمین اساس همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مدیریت شهری منطقه2 با فضاسازی‌های گسترده واکران تصاویری از حماسه های دفاع مقدس ، این رویداد مهم تاریخی را گرامی داشت.
او اکران تصاویر شهدا در خیابان لبخند را یکی از این اقدامات فرهنگی برشمردوگفت: خیابان لبخند به عنوان یکی از معابرجذاب و پرمخاطب منطقه است و با این فضاسازی‌ صورت گرفته که با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت جایگاه رزمندگان و شهدای جنگ هشت ساله اجرا شد خیابان لبخند به تصاویر شهدا مزین شد.
معاون شهردار منطقه2 گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس،المان های میدان صنعت به رنگ پرچم جمهوری اسلامی تغییر کرد .
کریمی پور درادامه به هویت بخشی و فضاسازی سیمای شهری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح دیوارنگاره تصاویر شهدا در بدنه بزرگراه شیخ فضل الله نوری، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در ساختمان ناحیه9 ،مرمت و ساماندهی تندیس شهدا نصب شده در منطقه و همچنین مرمت تابلوهای شهدا از دیگر اقدامات اجرایی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/184951/المان-های-میدان-صنعت-به-رنگ-پرچم-جمهوری-اسلامی-درآمد
بستن   چاپ