ایرانیان جهان
انتقاد اتحادیه جهانی علمای مسلمان از اسلام ستیزی مکرون
یکشنبه 13 مهر 1399 - 12:21:30 PM
ایرانیان جهان-
این اتحادیه با انتقاد از اظهارات امانوئل مکرون تاکید کرد بحران، در اسلام نیست؛ بلکه آگاهی نداشتن از اصول و مبانی اسلام و کینه توزی نسبت به اسلام و امت مسلمان، به منزله بحران است.

به گزارش سرویس بین الملل­ ­­ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، اتحادیه جهانی علمای مسلمان اظهارات رئیس جمهور فرانسه، علیه اسلام را حمله بدون توجیه علیه این دین خواند و از معیار های دوگانه و اسلام هراسی در غرب انتقاد کرد.
اتحادیه جهانی علمای مسلمان با انتقاد از اظهارات امانوئل مکرون، اعلام کرد این اظهارات به منزله حمله بدون توجیه به دین اسلام است.
این اتحادیه با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد: اجازه دادن برای تعرض به مقدسات اسلام به نام آزادی همان چیزی است که منجر به ایجاد تروریسم، نژادپرستی و مانع از همزیستی مسالمت آمیز مبتنی بر احترام به همه ادیان می شود.
اتحادیه جهانی علمای مسلمان افزود: با تنفرپراکنی، به حاشیه راندن، اعمال محدودیت بر آزادی و حقوق دیگران، همزیستی محقق نخواهد شد؛ بلکه همزیستی از طریق عدالت، آزادی مسئولانه و برابری برای همگان بدون هیچ نوع تبعیض، محقق می شود.
اتحادیه جهانی علمای مسلمان با انتقاد از معیار های دوگانه و اسلام هراسی غرب افزود بحران، در اسلام نیست؛ بلکه آگاهی نداشتن از اصول و مبانی اسلام و کینه توزی نسبت به اسلام و امت مسلمان، به منزله بحران است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/187669/انتقاد-اتحادیه-جهانی-علمای-مسلمان-از-اسلام-ستیزی-مکرون
بستن   چاپ