ایرانیان جهان
انگلیس برنامه حمایت از مشاغل را گسترش می دهد
شنبه 19 مهر 1399 - 11:55:09 AM
ایرانیان جهان-
بریتانیا از زمان ظهور کووید 19 در اواخر سال گذشته، 564 هزار 518 مورد ابتلا و 42682 مورد فوتی داشته است. در همین حال اداره آمار ملی انگلیس روز جمعه اعلام کرد که موارد ابتلا در انگلیس در آخرین هفته منتهی به اول اکتبر دو برابر شده و به حدود 17200 نفر در روز رسیده است. هفته قبل از این موارد ابتلا 8400 نفر بوده است.
دولت انگلیس با اعمال محدودیت های بیشتر برای مقابله با ویروس کرونا در هفته آینده، برنامه پشتیبانی از مشاغل را گسترش خواهد داد. سی ان بی سی گزارشی دراین باره منتشر کرده است.
طبق این گزارش، ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس روز جمعه اعلام کرد که شرکت هایی که در طول زمستان مجبور به تعطیلی محل کار خود هستند، به دلیل محدودیت های محلی یا ملی، برای پرداخت دستمزد کارکنانشان که نمی توانند کار کنند، کمک هزینه دریافت خواهند کرد.
به این ترتیب دولت انگلیس دو سوم حقوق کارمندان را برای حفاظت از شغل آنها در زمستان پرداخت خواهد کرد. کمک های مالی نقدی به مشاغل که لازم است تعطیل شوند تا 3000 پوند (3893 دلار) در ماه افزایش می یابد.
برنامه جدید از اول نوامبر اجرا می شود و به مدت شش ماه هم ادامه خواهد داشت. به گزارش بی بی سی هم توسعه این برنامه حمایتی می تواند صدها میلیون پوند در ماه هزینه برای دولت ایجاد کند.
در یک بیانیه، سوناک خواستار شبکه ایمنی برای مشاغل سراسر انگلیس شد که باید موقتا تعطیل شوند. به این ترتیب حمایت مناسب در زمان مناسب برای آنها ایجاد خواهد شد.
این حمایت های مالی اضافی، به دلیل افزایش محدودیت ها برای مقابله با کرونا است که انتظار می رود اواخر روز دوشنبه اعلام شود. موارد ابتلا و مرگ و میر کرونا همین طور رو به افزایش است.
بریتانیا از زمان ظهور کووید 19 در اواخر سال گذشته، 564 هزار 518 مورد ابتلا و 42682 مورد فوتی داشته است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/190475/انگلیس-برنامه-حمایت-از-مشاغل-را-گسترش-می-دهد
بستن   چاپ