ایرانیان جهان
تظاهرات جدید در اراضی اشغالی علیه نتانیاهو
چهارشنبه 23 مهر 1399 - 09:20:58
ایرانیان جهان - تظاهرات جدید در اراضی اشغالی علیه نتانیاهو
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6905084
٠
٠
ایسنا / شهروندان اسرائیلی‌ سه شنبه بار دیگر علیه بنیامین نتانیاهو تظاهرات و وی را به ریختن خونشان متهم کردند.
به نقل از شبکه خبری المیادین، معترضان اسرائیلی در منطقه "حولون" در معرض حمله با گاز اشک‌آور قرار گرفتند. آن‌ها بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متهم کردند به اینکه می‌خواهد خونشان را بریزد.
پلیس رژیم صهیونیستی سه‌شنبه چهار مظنون به حمله علیه معترضان در منطقه حولون را بازداشت کرد که یکی از آن‌ها به تظاهرکنندگان با گاز اشک‌آور حمله کرده بود.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، برخی از فعالان حزب راست‌گرای رژیم صهیونیستی که پرچم‌های حزب لیکود را در دست داشتند با معترضانی از جنبش "پرچم‌های سیاه" که علیه نخست‌وزیر در میدان میدیتک تظاهرات می‌کردند، برخورد کردند.
به گفته رسانه‌ها، فعالان راست‌گرا به تظاهرکنندگان دشنام دادند و به سمت آن‌ها اشیائی را پرتاب کردند و آن‌ها را "خیانتکار و نابودکننده اسرائیل" دانستند. بعد از آن یکی از آن‌ها علیه معترضان از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
اعضای جنبش پرچم‌های سیاه اعلام کردند که نتانیاهو و شرکایش مسئول این حادثه و خشونت‌ها هستند. نتانیاهو خواهان ریختن خون آن‌هاست چراکه فکر می‌کند با این کار تظاهرات را متوقف می‌کند اما اعتراضات تا زمان استعفای نتانیاهو ادامه خواهد داشت.
اخیرا رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، حزب آبی سفید به سرنگونی بنیامین نتانیاهو تهدید کرده است.
مسئولان حزب آبی سفید تهدید کرده‌اند که دولت جایگزینی را برای برکناری نتانیاهو در صورت پافشاری‌اش برای برگزاری انتخابات زودهنگام تشکیل خواهند داد.
شبکه کان رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد، امکان همکاری حزب آبی سفید با رهبری بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با شخصیت‌هایی از ائتلاف راست برای ممانعت از برگزاری انتخابات در سایه بحران کرونا وجود دارد.
این شبکه همچنین اعلام کرد، اختلافاتی میان حزب لیکود و آبی سفید درباره بودجه و اداره بحران کرونا وجود دارد و مسئولان حزب آبی سفید با اعضای لیکود درباره امکان تشکیل دولت جایگزین بحث و گفتگو می‌کنند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/191536/تظاهرات-جدید-در-اراضی-اشغالی-علیه-نتانیاهو
بستن   چاپ