ایرانیان جهان
جریمه سنگین ناقضان محدودیت‌های کرونایی در فرانسه
پنجشنبه 24 مهر 1399 - 11:40:43
ایرانیان جهان - جریمه سنگین ناقضان محدودیت‌های کرونایی در فرانسه
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6910507
٣٤
٠
باشگاه خبرنگاران / امانوئل مکرون اعلام کرد افرادی که مقررات منع رفت و آمد در کشور را رعایت نکنند با جریمه‌های سنگین مالی مواجه خواهند شد.
به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت: کسانی که مقرارت منع رفت وآمد را در این کشور رعایت نکنند، 135 یورو و در صورت تکرار 1500 یورو جریمه می‌شوند.
بر این اساس، مکرون در گفتگویی تلویزیونی در کاخ الیزه درباره وضعیت همه‌گیری کرونا در فرانسه ضمن اشاره به خستگی کادر درمانی این کشور و ضرورت اتخاذ محدودیت‌های بیشتر برای مهار همه‌گیری کرونا تاکید کرد: ما باید جلوی انتشار ویروس را بگیریم. نخست برای محافظت از جان دیگران و به خصوص سالمندان و افراد آسیب‌پذیر و دوم به خاطر اینکه باید از نظام بهداشت و کادر درمانی‌مان محافظت کنیم.
وی افزود: در مقابل این وضع، قرنطینه دوباره کشور اقدامی غیرمتناسب به نظر می‌رسد، اما اعمال مقرارت منع رفت و آمد مناسب است؛ بنابراین تصمیمی که اتخاذ کرده‌ایم، مقرارت منع رفت وآمد است. این مقرارت در منطقه ایل‌دوفرانس (با مرکزیت پاریس) و هشت کلان شهر دیگر اعمال خواهد شد. منع رفت و آمد از ساعت 21 تا ساعت 6 برقرار خواهد بود و از همین شنبه نیز آغاز می‌شود. این مقرارت برای چهار هفته ادامه خواهد داشت و برای تمدید آن تا اول دسامبر هم به پارلمان مراجعه خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور فرانسه تصریح کرد برای اجرای این طرح کنترل‌هایی وجود خواهد داشت و از نیروی انتظامی‌مان که از ابتدا این کار انجام داده‌اند تشکر می‌کنم. جریمه‌هایی وجود خواهد داشت. این جریمه 135 یورو خواهد بود و در صورت تکرار به 1500 یورو افزایش خواهد یافت.
مکرون در ادامه خاطرنشان کرد: کار و فعالیت در کشور تعطیل نخواهد شد، زیرا اقتصاد و جامعه ما به آن نیاز دارد. فرزندان ما باید همچنان به مدرسه بروند. جای تبریک دارد که جزو نخستین کشور‌هایی بودیم که مدارس را بازگشایی کردیم و به معلمان به خاطر کار فوق‌العاده‌شان تبریک می‌گویم. باید به این روند ادامه دهیم. در همه بخش‌ها برای ارائه مراقبت‌های پزشکی، ارائه خدمات و چرخاندن چرخ صنعت کشور باید بتوانیم همچنان به کار و فعالیت ادامه دهیم.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/191847/جریمه-سنگین-ناقضان-محدودیت‌های-کرونایی-در-فرانسه
بستن   چاپ