ایرانیان جهان
شورای اخوت اسلامی افغانستان: اظهارات مکرون بازتولید افراطی‌گری است
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:09:24
ایرانیان جهان - ایرنا / شورای اخوت اسلامی افغانستان با بیان این که اهانت رئیس جمهوری فرانسه به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام قلب صدها میلیون مسلمان را بشدت جریحه دار کرده، گفت : مکرون از عنوان آزادی بیان سوء استفاده می کند و اظهاراتش باز تولید تروریسم و افراطیی گری است.
شورای اخوت اسلامی افغانستان بعد از ظهر امروز پنجشنبه در کابل که به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام برگزار شده بود، تاکید کرد: سیاست مداران غربی حق ندارند، به بهانه آزادی بیان به اعتقادات و ارزش های مسلمانان و سایر ادیان توهین کنند.
شورای اخوت اسلامی از مسلمانان بیدار جهان خواست که در برابر این عمل زشت مکرون بی تفاوت ننشینند.
مسلمانان در این شرایط بسیار حساس، این هفته فرخنده را فرصتی برای رسیدن به وحدت و یکپارچگی بیشتر وایستادگی دربرابر استکبار جهانی وتفرقه بدانند.
این شورای همچنین به جنگ‌های خانمان سوز منطقه و افغانستان و سازش ذلیلانه برخی از سردمداران کشورهای عربی اشاره کرد و یادآور شد، در شرایط کنونی تمام مسلمانان، بویژه مردم مسلمان کشور ما بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و همدلی دارند.
شورای اخوت اسلامی از میلاد پیامبر مکرم اسلام و آغاز هفته اخوت گرامیداشت کرده و با توجه به شرایط جنگی افغانستان گفت که وحدت و اخوت اسلامی بیشتر از هر زمان دیگر نیاز مردم این کشور است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/195101/شورای-اخوت-اسلامی-افغانستان--اظهارات-مکرون-بازتولید-افراطی‌گری-است
بستن   چاپ