ایرانیان جهان
جزئیات دیدارهای وزیر دفاع آمریکا با مقامات رژیم صهیونیستی
جمعه 9 آبان 1399 - 19:25:25
ایرانیان جهان - تسنیم / منابع خبری از سفر وزیر دفاع آمریکا به مناطق اشغالی و دیدارهای وی با مقامات رژیم صهیونیستی خبر دادند.
به گزارش شبکه روسیا الیوم، مارک اسپر که شب گذشته وارد مناطق اشغالی شد، در دیدار با مقامات صهیونیست درباره موضوع حفظ برتری نظامی رژیم اشغالگر به زعم خود در منطقه به ویژه در پی توافقات ننگین سازش میان این رژیم و سه کشور عربی امارات، بحرین و سودان گفتگو کرد.
اسپر با بنی گانتس وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است، دیداری که در فاصله تنها پنج روز مانده تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام شده است، گانتس وزیر جنگ اشغالگران یک هفته پیش به واشنگتن رفته بود تا مسئله تسلیحات پیشرفته از جمله جنگنده های اف 35 آمریکا را که قرار است به امارات فروخته شود، دنبال کند.
گانتس مدعی شده است که پس از امضای توافق حفظ برتری نظامی اسرائیل در واشنگتن، به گفتگوها و رایزنی با مارک اسپر در راستای تلاش برای حفظ این برتری ادامه خواهد داد.
وزیر دفاع آمریکا همچنین با آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر دیدار کرده که کوخاوی طی آن خواسته های نظامی اشغالگران را مطرح کرده است.
آمریکا با درخواستهای رژیم صهیونیستی از جمله دریافت گروه جدیدی از جنگنده های اف 35، پیشرفته ترین جنگنده های اف 15، بالگردهای V-22 و بمب های هوشمند موافقت کرده است.
رژیم اشغالگر قدس هفته گذشته اعلام کرد که مخالفتی با فروش جنگنده های اف 35 آمریکایی به امارات ندارد، اما در مقابل قرار است رژیم صهیونیستی به تجهیزات و سلاح های پیشرفته تری همچون بمب های قدرتمند سنگرشکن از آمریکا دست یابد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/195225/جزئیات-دیدارهای-وزیر-دفاع-آمریکا-با-مقامات-رژیم-صهیونیستی
بستن   چاپ