ایرانیان جهان
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران مطرح کرد:
همکاری مشترک سازمان مدیریت بحران تهران با شرکت گاز برای اتصال به سامانه هشدار سریع زلزله
جمعه 30 آبان 1399 - 15:39:00
ایرانیان جهان - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از نشست مشترک با مدیرعامل شرکت گاز استان تهران به منظور بررسی اقدامات لازم برای اتصال سیستم این شرکت به سامانه هشدار سریع زلزله خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی با بیان اینکه شرکت گاز استان تهران دغدغه بسیار زیادی در خصوص افزایش تاب آوری و مقاوم سازی بیشتر سیستم گاز دارد گفت: شرکت گاز استان تهران نسبت به مقاوم سازی شبکه های سیستم گاز همواره پیشگام بوده و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام داده است.
کرمی محمدی گفت: به منظور اتصال سیستم شرکت گاز به سامانه هشدار سریع زلزله باید سیگنالی که سازمان مدیریت بحران جهت هشدار ارسال می کند در نقطه ای قرار بگیرد که شرکت گاز بتواند این سیگنال را دریافت کرده و بر اساس اطلاعاتی که سیگنال ارائه می کند اقدامات خود را تعریف نماید؛ زیرا هر سازمان تخصصی می داند هنگام وقوع زلزله باید چه مجموعه اقداماتی در قسمت ها و بخش های بهره برداری خود انجام دهد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه افزود: خوشبختانه تاکنون بیش از نیمی از شیرهای برقی که امکان قطع سریع گاز هنگام وقوع زلزله را دارند توسط شرکت گاز نصب و تعداد باقیمانده نیز تهیه و در مراحل نصب قرار دارد.
او با اشاره به این که جلسه مشترکی درباره بررسی اقدامات لازم در رفع موانع موجود در همکاری مشترک شرکت گاز و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، عنوان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه قبلی همکاری‌های شرکت گاز با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران مشخص است. در جلسه ای که اخیرا برگزار شد این تفاهم نامه دوباره تمدید خواهد شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/201088/همکاری-مشترک-سازمان-مدیریت-بحران-تهران-با-شرکت-گاز-برای-اتصال-به-سامانه-هشدار-سریع-زلزله
بستن   چاپ