ایرانیان جهان
نماینده ویژه وزیر کار در استان لرستان خبر داد: طرح‌های توسعه‌ای چهار شهرستان لرستان تا دو هفته آینده مشخص می‌شود
دوشنبه 3 آذر 1399 - 20:01:45
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - معاون روابط کار و نماینده ویژه وزیر تعاون در استان لرستان گفت: اجرای طرح های توسعه ای و ایجادی دارای اولویت در چهار شهرستان پلدختر، رومشکان،کوهدشت و چگنی استان لرستان ظرف دو هفته آینده مشخص می شود .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی گفت : در جلسه مشترک ویدیو کنفرانسی با حضور ، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، سید موسی خادمی استاندار لرستان ، آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان و سایر مدیران استانی، مصوبات مربوط به طرح های ایجادی و توسعه ای این استان بحث و بررسی شد . وی، اجرایی شدن حذف شرط 30 درصد پیشرفت طرح برای اعطای تسهیلات اشتغال روستایی با پیگیری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در استان لرستان را از جمله مصوبات این جلسه اعلام کرد .
وی همچنین افزود: به‌رغم‌ وجود محدودیت‌های موجود با افزایش پرداخت تسهیلات تا سقف 20 میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه مشاغل خانگی موافقت شد .
شاکرمی گفت: با توجه به حضور و بازدید میدانی، در سه شهرستان پلدختر، رومشکان و کوهدشت ، طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی احصا شده ، قابلیت رسیدن به بهره برداری و ایجاد اشتغال پایدار را دارند .
شاکرمی اظهار امیدواری کرد با اولویت 4 طرح در بخش های آبرسانی شهرستان رومشکان و طرح گردشگری پل کشکان شهرستان چگنی و همچنین طرح های صنایع تبدیلی انار شهرستان کوهدشت و انجیر شهرستان پلدختر با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاران خصوصی و کمک معاونت توسعه کارآفرینی احصا شوند .
در ادامه این جلسه عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم با ارائه طرح‌های مبتنی بر زنجیره ارزشی شهرستان های کوهدشت، رومشگان و پل دختر با اولویت بندی طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی و شناسایی نقاط، بتوانیم با مشارکت دستگاه‌های مربوطه از جمله نهادهای مردمی و استفاده از منابع داخلی و بین المللی در راستای توسعه اشتغال منطقه ای اقدام کنیم .
در پی دستور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر بررسی ظرفیت های اشتغال،توسعه ای و سرمایه گذاری استان لرستان، هیاتی متشکل از معاونین و مدیران عامل بانک ها و صندوق های تابعه وزارتخانه به ریاست شاکرمی، به این استان سفر کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های مرتبط با حوزه های معیشتی،رفاهی،بیکاری،بیمه،اشتغال پایدار روستایی قرار گرفتند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.ilandnews.ir/fa/News/201873/نماینده-ویژه-وزیر-کار-در-استان-لرستان-خبر-داد--طرح‌های-توسعه‌ای-چهار-شهرستان-لرستان-تا-دو-هفته-آینده-مشخص-می‌شود
بستن   چاپ