ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل: کارآفرینان در شرایط کنونی از ارزشمندترین افراد جامعه هستند
دوشنبه 3 آذر 1399 - 20:01:52
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان این که کارآفرینان در شرایط کنونی از ارزشمندترین افراد جامعه هستند، گفت: با بهره‌برداری از فاز جدید شرکت قطعه‌بندی مرغ آیداگستر 100 نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ، همزمان با بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی فاز جدید واحد قطعه بندی مکانیزه گوشت مرغ شرکت آیدا گستر با ظرفیت تولید روزانه 15 تن افتتاح شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در آیین بهره برداری از فاز جدید این مجموعه گفت: با احداث طرح توسعه شرکت قطعه بندی مرغ آیداگستر شرایط اشتغال 100 نفر به صورت مستقیم فراهم شد.
قاسم رحیمی با اشاره به اینکه کارآفرینان در شرایط کنونی از ارزشمندترین افراد جامعه هستند تصریح کرد: حمایت‌های لازم جهت توسعه این واحد تولیدی برای راه اندازی خط جدید تولید سوسیس، کالباس و ناگت مرغ در آینده نزدیک با اشتغال 100 نفر دیگر نیز انجام خواهد شد.
صادرات به مقصد چین
وی با بیان این که صادرات و ارزآوری یکی از موضوعات اصلی فعالیت این واحد تولیدی است، گفت: علاوی بر استان های همسایه، کشورهای چین، تایلند، هنگ کنگ بازارهای هدف صادراتی این واحد تولیدی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: در حال حاضر 300 نفر کارگر در آن مشغول به کار هستند که با افتتاح فاز جدید این واحد تولیدی و بهره برداری از فارهای جدید تا پایان سال رقم اشتغال آن به 500 نفر خواهد رسید.
رحیمی در تشریح بسته های حمایتی و مشوق های کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت یک سوم دستمزد بکارگیری نیروی کار شغل اولی یا پرداخت حق بیمه سهم کارفرما، مشوق حمایتی دولت برای تسهیل اشتغال و کارآفرینی است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/201880/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-اردبیل--کارآفرینان-در-شرایط-کنونی-از-ارزشمندترین-افراد-جامعه-هستند
بستن   چاپ