ایرانیان جهان
پیام تسلیت وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی
دوشنبه 10 آذر 1399 - 11:10:59
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت. 
متن پیام بدین شرح است :
انالله و انالیه راجعون
خبر درگذشت روحانی جلیل القدر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثرفراوان شد.
آن مرحوم همواره متعهدانه در ترویج فرهنگ دینی، اخلاقی، ارزش‌های اسلامی، انقلابی و همچنین گسترش فرهنگ والای ایثار و شهادت با فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات ارزشمندی را از خود بر جای گذاشت.
وی در مسئولیت‌هایی همچون نمایندگی ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهوری، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز منشا اثر بود و اقدامات ماندگاری داشت. اخلاق‌مداری، ایثار، تعهد، خلوص، تلاش و خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت و بیماری نیز با جدیت انجام می‌شد هیچگاه از اذهان زودوده نخواهد شد . 
درگذشت این عالم وارسته را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، بیت مکرم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/204134/پیام-تسلیت-وزیر-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-در-پی-درگذشت-حجت‌الاسلام-و-المسلمین-شهیدی
بستن   چاپ