ایرانیان جهان
کمپین گرمایش برای کمک به نیازمندان در یلونایف کانادا
پنجشنبه 18 دی 1399 - 2:45:04 PM
ایرانیان جهان-به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، مرکز اسلامی در شهر یلونایف، بزرگترین شهر و مرکز استان شمال غربی کانادا، کمپین کمک به نیازمندان را به دلیل شدت گرفتن سرمای هوا به راه انداخت.
این کمپین خیریه با هدف مهیا کردن محیط گرم و راحت به منظور کمک به افراد نیازمند که از سیستم گرمایشی برخوردار نیستند، به توزیع 400 سیستم گرمایشی در میان آنها اقدام کرد. علاوه براین، صدها بسته رفاهی به موسسه های خیریه مختلف در سراسر این شهر داده شد.
کمپین گرمایش برای دومین سال متوالی درحال برگزاری است. این نتیجه فوق العاده همکاری مرکز اسلامی شهر یلونایف و موسسه امداد اسلامی کاناداست. بسته گرمایشی شامل پتو، دستکش، جوراب و سایر وسایل گرم است.
«ناظم آوان» عضو مرکز اسلامی یلونایف گفت: کمپین گرمایش در این شهر بخشی از یک کمپین گسترده در جنوب کاناداست. در طول دو سال گذشته این مرکز اسلامی با همکاری موسسه امداد اسلامی موفق به برپایی این کمپین در شمال کانادا شده است.
جمعیت های خیریه اسلامی در کانادا، درخواست کمک به نیازمندان در زمستان را ارسال کردند. مرکز اسلامی در یلونایف بسته های گرمایشی را در سراسر مناطق شمال غربی در کانادا توزیع کردند.
در همین حال، اعضای اقلیت اسلامی در شهر ادمونتون، پنجمین شهر بزرگ کانادا و مرکز استان آّلبرتا به توزیع وعده های رایگان به نیازمندان و سالمندان اقدام کردند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/212980/کمپین-گرمایش-برای-کمک-به-نیازمندان-در-یلونایف-کانادا
بستن   چاپ