ایرانیان جهان
مدیر اشتغال و کارآفرینی گیلان بر اولویت قرار دادن طرح های پشتیبان مشاغل خانگی تاکید کرد
يکشنبه 21 دي 1399 - 10:03:43
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - جلسه مشاغل خانگی با حضور نصرتی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت بانک های عامل و دستگاه های اجرایی صادر کننده مجوز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، نصرتی مدیر اشتغال و کارآفرینی استان گیلان در جلسه ای که به منظور بررسی عملکرد بانک های عامل و دستگاه های اجرایی و تعیین تکلیف نهایی طرح های مشاغل خانگی از محل اعتبارات سال 1399 برگزار شد، بر اجرای صحیح فرآیند انتخاب طرح‌ها و جذب باقیمانده تسهیلات با اولویت طرح های پشتیبان مشاغل خانگی تا پایان سال جاری تاکید کرد.
در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به زمان باقیمانده تا یایان سال جاری و تسریع در روند پرداخت تسهیلات، روند مذکور توسط دستگاه‌های اجرای پیگیری و طی چند روز آتی از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت جایگزینی طرح‌ها اقدام شود.
در پایان نیز چند طرح پشتیبان معرفی شده از سوی دستگاه‌های صادر کننده مجوز که پیشتر مورد تایید تیم نظارت قرار گرفته بود، مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شد.
لازم به ذکر است: جلسه مشاغل خانگی با حضور نصرتی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت بانک های عامل (رفاه و توسعه تعاون) و دستگاه های اجرایی صادر کننده مجوز (صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرهنگ و ارشاد اسلامی) در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/213488/مدیر-اشتغال-و-کارآفرینی-گیلان-بر-اولویت-قرار-دادن-طرح-های-پشتیبان-مشاغل-خانگی-تاکید-کرد
بستن   چاپ