ایرانیان جهان
استفاده از سردخانه های موقت در انگلیس
دوشنبه 22 دی 1399 - 2:23:45 PM
ایرانیان جهان-
تا روز یکشنبه 563 نفر دیگر در انگلیس جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و به این ترتیب رقم کل جان باختگان به 81 هزار و 431 نفر رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل­ ­­ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روزنامه گاردین، همزمان با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس و پر شدن ظرفیت سردخانه های بیمارستان های این کشور، ده ها جسد در تاسیساتی موقت در منطقه ساری (Surrey) این کشور نگهداری می شوند.
حدود 170 جسد در سردخانه موقتی در لیترهد (Leatherhead) نگهداری می شود. این مرکز ابتدا در ماه آوریل با هدف کمک به کاستن از فشار ها در جریان موج اولیه پاندمی کرونا ایجاد شد.
سخنگوی یکی از سازمان های محلی این منطقه گفت بیش از نیمی از این افراد که اجساد آن ها در این سردخانه نگهداری می شود بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. ظرفیت سردخانه های بیمارستان های این منطقه 600 جسد است که در شرایط کنونی نیز با ظرفیت کامل خود پر شده اند. سردخانه موقت ظرفیت نگهداری بیش از 800 جسد دارد. اگر در هفته های آتی تعداد اجساد مردگان از ظرفیت کنونی 1400 نفر فراتر رود این منطقه مشکلاتی جدی تجربه خواهد کرد.
به گفته وی در جریان موج اول کرونا که برای دوازده هفته از اواسط مارس تا اواسط مه ادامه داشت بیش از 700 جسد وارد این تاسیسات موقت شدند، ولی از 21 دسامبر تا کنون بعد از دو و نیم هفته حدود 300 جسد به این مرکز آورده شده است.
تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های انگلیس به رقم بی سابقه ای افزایش یافته است. آمار رسمی مرگ ناشی از کرونا در انگلیس نیز از رقم هشتاد هزار رشد و تعداد آمار مبتلایان نیز که در آزمایشگاه ها تایید شده به بیش از سه میلیون نفر رسیده است.


http://www.ilandnews.ir/fa/News/213941/استفاده-از-سردخانه-های-موقت-در-انگلیس
بستن   چاپ