ایرانیان جهان
تصاویر تبلیغاتی رسمی فاش‌شده نبود شارژر در جعبه‌ گلکسی S21 را تأیید می‌کنند
چهارشنبه 24 دي 1399 - 02:36:34
ایرانیان جهان - در فاصله‌ی باقی‌مانده به مراسم آنپکد، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از گلکسی اس 21 فاش شده است که ما را با محتویات جعبه و دیگر جزئیات این خانواده از گوشی‌ها آشنا می‌کند.

زمان بسیار کمی تا رونمایی رسمی گوشی‌های سری گلکسی اس 21 سامسونگ باقی مانده است و درحالی‌که هنوز مراسم آنپکد شروع نشده، عملا همه‌چیز را درمورد دستگاه‌های جدید کره‌ای‌ها می‌دانیم. افشاگران سراغ تصاویر تبلیغاتی سامسونگ که این شرکت قصد دارد از آن‌‌ها در صفحات رسمی گوشی‌های جدیدش در وب‌سایت خود استفاده کند، رفته‌اند. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena ، تصاویر فاش‌شده به‌وضوح نشان می‌دهند در جعبه‌ی گلکسی اس 21 سامسونگ شارژر وجود ندارد.

ایرانیان جهان

گلکسی اس 21 / اس 21 پلاس: تصاویر 64 مگاپیکسلی و «سیستم لنز زوم دوگانه‌ی جدید» تصویر تبلیغاتی بعدی سامسونگ روی ماژول 64 مگاپیکسلی دوربین تمرکز دارد. این، همان دوربینی است که وظیفه‌ی بزرگ‌نمایی را برعهده خواهد داشت. حسگر 64 مگاپیکسلی گوشی گلکسی اس 20 به‌جای آرایه‌ی کواد بایر (Quad Bayer) از آرایش دیگری برای پیکسل‌ها استفاده می‌کرد. همین موضوع باعث شده بود اس 20 بتواند بدون بزرگ‌نمایی، تصاویر باکیفیت‌تری در وضوح کامل ثبت کند.

ایرانیان جهان

مقاله‌ی مرتبط:
رندرهای تبلیغاتی رسمی گلکسی اس 21 فاش شد
در انتها تصاویری را داریم که به فناوری 5G و عملکرد دوربین گوشی‌های جدید سامسونگ در محیط‌های تاریک اشاره می‌کنند. همچنین براساس یکی از این تصاویر، گوشی‌های جدید سامسونگ در برابر نفوذ آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان می‌دهند. گوشی‌های سامسونگ از زمان عرضه‌ی گلکسی اس 5 تاکنون، ضد آب و ضد گردوغبار هستند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/214447/تصاویر-تبلیغاتی-رسمی-فاش‌شده-نبود-شارژر-در-جعبه‌-گلکسی-S21-را-تأیید-می‌کنند
بستن   چاپ