ایرانیان جهان
تخفیفان بخشی از مبلغ خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را به مشتری بازمی‌گرداند
شنبه 27 دي 1399 - 12:51:18
ایرانیان جهان - کاربران تخفیفان به‌زودی می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور، بخشی از مبلغ پرداختی را به کارت بانکی خود بازگردانند.

تخفیفان، سرویس فروش گروهی که سال پیش با نت‌برگ ادغام شد، امروز با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قرارداد همکاری امضا کرد. امضای این قرارداد آغاز همکاری تخفیفان با فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور است که با راه‌اندازی سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان مقارن شده و به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد با خرید از فروشگاه‌های فیزیکی، بخشی از مبلغ پرداختی را به کارت بانکی‌ خود بازگردانند.

ایرانیان جهان

نت برگ و تخفیفان ادغام شدند داستان برند: تخفیفان، تخفیفی که به گروه بودن ما گره خورده است
سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان چگونه کار می‌کند؟
سرویس جدید تخفیفان رایگان است و مشتری فقط باید کارت‌های بانکی که با آن‌ها خرید روزانه انجام می‌دهد، در تخفیفان ثبت کند تا مبلغ همان زمان یا نهایتا تا 24 ساعت بعد، به‌صورت اعتبار در کیف پول وی در تخفیفان واریز شود. درنتیجه، نحوه‌ی خرید کردن تغییری نمی‌کند و تنها نیاز به ثبت ‌نام کاربر در تخفیفان یا به‌روزرسانی برنامه است. البته تخفیفان می‌گوید لازم است در زمان پرداخت سبد خرید، خود را مشتری تخفیفان معرفی کنید. سرویس جدید تخفیفان با همکاری شبکه بانکی کشور و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت می‌گیرد. مبلغ واریزی، بسته به نوع خرید در فروشگاه‌های مختلف و دسته‌‌های مختلف، متفاوت خواهد بود؛ اما تخفیفان ادعا می‌کند که مقدار وجه بازگشتی بدون توجه به مبلغ پرداختی محاسبه می‌شود.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/215311/تخفیفان-بخشی-از-مبلغ-خرید-در-فروشگاه‌های-زنجیره‌ای-را-به-مشتری-بازمی‌گرداند
بستن   چاپ