ایرانیان جهان
آلمان در آستانه قرنطینه سراسری مجدد/ درخواست مقام دولتی برای کنترل های مرزی برای مهار کرونا
دوشنبه 29 دی 1399 - 11:42:47 AM
ایرانیان جهان-به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان "مارکوس زودر"، نخست وزیر ایالت بایرن و رئیس حزب دولتی سوسیا مسیحی خواستار اقدامات واحد در آلمان و اروپا برای مهار کرونا شده و گفت: اختلافات زیاد مردم را سردر گم کرده و پذیرش محدودیت ها از طرف آن ها را دشوار می کند.
وی افزود: منصفانه این است که اقداماتی در نظر گرفته شود که برای همه معتبر است. ما به یک طرح انعطاف پذیر که در همه جای آلمان اعمال شود نیاز داریم.
این مقام آلمانی همچنین تاکید کرد که بهترین حالت در نظر گرفتن یک استراتژی واحد در مبارزه با بحران کرونا است. وی افزود: اگر این موفقیت حاصل نشود کنترل های مرزی معقول و منطقی خواهد بود.
وی طرح کنترل های مرزی را در بهار بسیار موثر دانسته و گفت: این شرایط مداوم نخواهد بود و با واکسیناسیون بیشتر اوضاع بهبود پیدا می کند.
با توجه به شرایط بحرانی کرونا در آلمان آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و سران ایالات روز سه شنبه درباره محدودیت های احتمالی بعدی برای شهروندان در دوران کرونا با هم مشاوره خواهند کرد.
زودر مسئله اصلی در برخورد با این بحران را این دانست که اغلب اقدامات متقابل خیلی دیر تصمیم گرفته شده و خیلی زود هم لغو می شد.
کاهش چشمگیر مسافران بزرگترین فرودگاه آلمان در سال 2020
کاهش حمل و نقل هوایی به دلیل بحران کرونا هم باعث کاهش شدید درآمد فرودگاه فرانکفورت آلمان در سال 2020 شده است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/215783/آلمان-در-آستانه-قرنطینه-سراسری-مجدد--درخواست-مقام-دولتی-برای-کنترل-های-مرزی-برای-مهار-کرونا
بستن   چاپ