ایرانیان جهان
درصدد تخریب شخصیت اینجانب و خانواده‌ام برآمده‌اند
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 5:17:04 AM
ایرانیان جهان - اعتماد /متن پیش رو در اعتماد منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
نماینده سابق مجلس در نامه‌ای به دادستان کل کشور از او خواست تا به حواشی حراج تهران رسیدگی کند. به گزارش اعتمادآنلاین، الیاس حضرتی، نماینده ادوار مجلس در نامه‌ای به محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور از او خواست تا به حواشی پیش آمده درباره حراج تهران و ادعای ارتباط فروش تابلوی نقاشی به فرزندانش رسیدگی کند. در متن این نامه آمده است: 
باسمه تعالی
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای منتظری
دادستان محترم کل کشور با سلام و احترام، به استحضار می‌رساند؛ پس از برگزاری حراج تهران در تاریخ 26 /دی ماه/ 1399، جریانی به صورت مرموز و هدفمند با انتشار خبری دروغ و غیرواقع مبنی بر اینکه یکی از خریداران آثار گرانقیمت هنری در این حراج را به فرزندانم نسبت داده‌اند و با انتشار این خبر جعلی و غیرواقع درصدد تشویش اذهان عمومی و تخریب شخصیت اینجانب و خانواده‌ام بر آمده‌اند. با رد این خبر سراسر جعلی و دروغ از حیث انتساب؛ با توجه به هدفمند بودن این حرکت فریب‌کارانه از مقام محترم دادستانی کل کشور از باب تظلم‌خواهی تقاضای ورود به این ماجرا را با انجام تعقیب قضایی گردانندگان این موضوع؛ و از طریق اعلان عمومی خریدار یا خریداران این اثر هنری را به ملت شریف ایران معرفی فرمایید.
با احترام
الیاس حضرتی
4/11/1399
مدیر حراج تهران هم تکذیب کرد
مدیر حراج تهران هم دیروز(4/11/1399) در پاسخ به نامه درخواست الیاس حضرتی جهت شفاف‌سازی موضوع نوشته است: 
«جناب آقای الیاس حضرتی
با سلام
 احتراما در پاسخ به نامه 4/11/99 حضرتعالی مبنی بر اخبار دروغ و غیرواقعی در‌خصوص خرید اثری ارایه ‌شده در حراج تهران توسط خانواده گرامی جنابعالی، به استحضار می‌رساند این موضوع از سوی حراج تهران به ‌طور قاطع تکذیب و تاکید می‌شود هیچ فردی از اعضای خانواده جنابعالی هرگز از حراج تهران اثری خریداری نکرده است. بدیهی است القای این شبهه به منظور تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه هنرمندان و نیز خانواده محترم جنابعالی صورت می‌پذیرد.
علیرضا سمیع‌آذر، مدیر حراج تهران» 

http://www.ilandnews.ir/fa/News/218327/درصدد-تخریب-شخصیت-اینجانب-و-خانواده‌ام-برآمده‌اند
بستن   چاپ