ایرانیان جهان
نسخه سفارشی موتورسیکلت بی ام و R18 معرفی شد
دوشنبه 6 بهمن 1399 - 05:28:55
ایرانیان جهان - نسخه سفارشی موتورسیکلت بی‌ام‌و R 18 که با نام «روح عشق» توسط Kingston عرضه شده است، از بدنه آیرودینامیک شبیه مدل‌های قدیمی بی‌ام‌و بهره می‌برد.

بی‌ام‌و موتورراد سرمایه‌گذاری زیادی روی طیف جدید موتورسیکلت‌ کرده است و تلاش می‌کند آن‌ها را به گونه‌ای بسازد که با وجود بیشترین تغییرات ظاهری، مورد پسند مشتاق‌ترین طرفداران موتورسیکلت باشد. مدل R 18 یکی از نمونه‌های برجسته در این زمینه به شمار می‌رود که از ابتدا با درنظرگرفتن شخصی‌سازی ایجاد می‌‌شود. آن‌چه ما قصد داریم به شما نشان دهیم، کار شرکت Kingston Custom است و بدون شک می‌توان آن را یکی از زیباترین موتورسیکلت‌های سفارشی در جهان نامید.

ایرانیان جهان

موتورسیکلت بی‌ام‌و R 18 رونمایی شد نسخه دست ساز از موتورسیکلت بی‌ام‌و R18 معرفی شد
آخرین محصول، توسط ذهن درک اوهلرکینگ ساخته شده است و مدل رکوردشکن بی‌ام‌و را در سال 1937 یادآوری می‌کند. هر ناظری بلافاصله متوجه ویژگی اصلی این موتورسیکلت خواهد شد که ساختار آیرودینامیکی بدنه سفارشی ساخته‌شده در Kingston است. از دو جلوپنجره بزرگ الهام‌گرفته از بی‌ام‌و 328 و همچنین چراغ جلو بزرگ در بالای آن‌ها بهره گرفته می‌شود. فرمان و گل‌گیرها نیز به‌صورت سفارشی ساخته شده‌اند و در این میان، قاب اصلی موتورسیکلت بدون تغییر نگه داشته شده است.

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان


http://www.ilandnews.ir/fa/News/218364/نسخه-سفارشی-موتورسیکلت-بی-ام-و-R18-معرفی-شد
بستن   چاپ